Ga naar inhoud

Opstartprobleem


Aanbevolen berichten

Hallo Ik heb een zeer vreemd opstartprobleem met mijn nieuwe computer, het is zomaar begonnen op een dag. zo gaat het>> *Ik start de computer op *error>>ps2 mouse connected incorrectly, press f2 to continue *zwart scherm en comp doet nx *ik druk op reset *en hij start gewoon op Hoe kan dit?zonder dat ik iets aan de muisaansluiting verander, doet hij het ineens. Zeer vreemd engine oplossingen?
Link naar reactie
[quote:7ac071af62="cracklestudios"]Hallo Ik heb een zeer vreemd opstartprobleem met mijn nieuwe computer, het is zomaar begonnen op een dag. zo gaat het>> *Ik start de computer op *error>>ps2 mouse connected incorrectly, press f2 to continue *zwart scherm en comp doet nx *ik druk op reset *en hij start gewoon op Hoe kan dit?zonder dat ik iets aan de muisaansluiting verander, doet hij het ineens. Zeer vreemd engine oplossingen?[/quote:7ac071af62]engine oplossingen niet zelf klooien maar naar de pcboer gaan met je pc.
Link naar reactie
het zou kunnen helpen om een nieuw batterijtje op je moederbord te prikken. 'k heb ongeveer het zelfde probleem gehad met mijn toetsenbord, was opgelost met een nieuw batterijtje. lijkt me het proberen waard, zo'n dingetje kost 2,50 dus daar kun je je geen buil aan vallen. wel even zorgen dat er geen spanning meer op je mobo staat als je 'm gaat vervangen he? :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...