Ga naar inhoud

Mijn brander werkt niet meer


Aanbevolen berichten

Als ik een CD wil gaan branden, en ik stop een CD-R in de brander dan krijg ik via Windows XP geen melding meer wat ik wil doen [weergeven als diashow, openen, printen]. Als ik vervolgens via het programma AHEAD NERO een cd wil gaan branden (audio,foto o.i.d.) en ik selecteer de bestanden die ik wil branden, en geef de opdracht CD SCHRIJVEN, werpt de cdr-speler de cd uit, en krijg ik de melding dat ik een opneembaar medium moet plaatsen in de CDR speler. Ik heb het geprobeerd bij verschillende merken/typen CDR's, maar tevergeefs. Voorheen heeft de brander altijd gewerkt. Ik werkte met NERO AHEAD, maar via VERKENNER kopieren en slepen werkt ook niet. Zelfs bij WIZARD WINDOWS krijg ik een melding dat er geen CDR inzit. Ik heb al verschillende merken geprobeerd
Link naar reactie
[quote:48efe33002="alex18"]Ik werkte met NERO AHEAD, maar via VERKENNER kopieren en slepen werkt ook niet. Zelfs bij WIZARD WINDOWS krijg ik een melding dat er geen CDR inzit. Ik heb al verschillende merken geprobeerd[/quote:48efe33002] Heb je het interne brandproggie van XP uitgezet ? en heb je INCD wel geinstalleerd ? En de cd-rw met INCD wel gefromatteerd ?
Link naar reactie
[quote:3d4f5220d2="Bosje"][quote:3d4f5220d2="alex18"]Ik werkte met NERO AHEAD, maar via VERKENNER kopieren en slepen werkt ook niet. Zelfs bij WIZARD WINDOWS krijg ik een melding dat er geen CDR inzit. Ik heb al verschillende merken geprobeerd[/quote:3d4f5220d2] Heb je het interne brandproggie van XP uitgezet ? en heb je INCD wel geinstalleerd ? En de cd-rw met INCD wel gefromatteerd ?[/quote:3d4f5220d2] nieuwe kopuh :evil:
Link naar reactie
[quote:ef6f868dc2="Captain_Kansloos"][quote:ef6f868dc2="Bosje"]Heb je het interne brandproggie van XP uitgezet ?[/quote:ef6f868dc2]Voordat ik naar de winkel zou rennen om een nieuwe te halen, zou ik ook idd eerst het bovenstaande checken. Heb je de brander al in een ander systeem geprobeerd?[/quote:ef6f868dc2] als je het niet makkelijk in een andere pc kan testen, moet je ook een schone installatie overwegen. Het zou ook door een instabiel geworden windows kunnen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...