Ga naar inhoud

HP-scanner


Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe scanner aangeschaft (epson die uitstekend bevalt) maar nu zijn er nog restanten software van de oude HP 3300 scan op de comp. r komt steeds een melding: no digital signature. Ik weet niet hoe ik de restanten weg kan krijen. Heeft iemand misschien hetzelfde meegemaakt en een idee. Via software op de gebruikelijke manier verwijderen gaat niet. De software staat er niet bij.
Link naar reactie
je krijgt bij het installeren van de driver voor de epson scanner waarschijnlijk de melding dat de driver niet digitaal ondertekend is (no digital signature). Hiermee wordt bedoelt dat microsoft deze driver niet getest heeft, maar dat wil niet zeggen dat de driver slecht is, epson heeft hem immers wel getest. Je kunt deze boodschap dus gewoon negeren en de driver verder installeren, deze melding heeft niks met je vorige scanner te maken, je zegt immers zelf al dat alle oude software al verwijderd is. Suc6
Link naar reactie
[quote:92a9d117bf="jackdegek"]je krijgt bij het installeren van de driver voor de epson scanner waarschijnlijk de melding dat de driver niet digitaal ondertekend is (no digital signature). Hiermee wordt bedoelt dat microsoft deze driver niet getest heeft, maar dat wil niet zeggen dat de driver slecht is, epson heeft hem immers wel getest. Je kunt deze boodschap dus gewoon negeren en de driver verder installeren, deze melding heeft niks met je vorige scanner te maken, je zegt immers zelf al dat alle oude software al verwijderd is. Suc6[/quote:92a9d117bf] het is wel de software van de oude, erboven staat HP precisionscan LT setup en negeren is lastig omdat het de hele tijd irritant op je scherm verschijnt.
Link naar reactie
[quote:72689b0926="jackdegek"]oh sorry, ik heb je vraag een beetje verkeerd begrepen :-? Hij probeert dus voortdurend de driver van de oude scanner te installeren? Je hebt de oude scanner ook losgekoppelt van de pc, neem ik aan? En wat gebeurt er als je de software toch gewoon installeert?[/quote:72689b0926] de oude is inderdaad afgekoppeld. Ik heb ook geprobeerd de software weer opnieuw te downloaden en er dan op de geijkte manier via configuratuescherm - software enz af te komen, maar het irritante schermpje blijft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...