anoniem Geplaatst: 26 februari 2004 Delen Geplaatst: 26 februari 2004 Ik heb een toshiba harddisk type MK6021GAS van 60GB , deze is defect ,zat in een externe behuizing , hoe is deze onder garantie om te wisselen.De winkel waar de harddisk van komt bestaat niet meer. heb reeds verschillende mails naar toshiba gedaan , geen resultaat naar verschillende winkels geweest , daar moest de harddisk bij een bepaalde laptop behoren, anders kon men me niet voort helpen. gebeld naar toshiba , kan men mij niet helpen.daar heeft men me doorverwezen naar een service center ,ook geen resultaat Wie weet er raad Gilbert Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2004 Gewoon een model vragen wat er net boven komt. Ze geven toch garantie dan kost het ze niet meer een harddisck van hetzelfde kaliber te geven. gewoon een verglijkbare vragen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2004 [quote:5290622863="Delectable"]Gewoon een model vragen wat er net boven komt. Ze geven toch garantie dan kost het ze niet meer een harddisck van hetzelfde kaliber te geven. gewoon een verglijkbare vragen[/quote:5290622863] denk dat hij bedoelt dat ie nergens echt gehoor krijgt... afijn de adresjes: http://www.toshiba-europe.com/eu/contact/details.asp?group=By+Country&subgroup=Netherlands niet echt handig :P wellicht idee om eens voor de gein een brief te sturen? http://nl.computers.toshiba-europe.com/cgi-bin/ToshibaCSG/generic_content.jsp?z=145&service=NL&ID=TISBoptpag1&cnt=GENERIC&key=TISBoptpag1 als ik dit zo lees zou ik zeggen ga es langs wat dealers en begin met het EISEN van garantie... succes! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen