Ga naar inhoud

scanner probleem


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb recentelijk een Canon USB A4 scanner aangeschaft, de Canoscan LiDE 50. Ik heb twee computers. Beiden met XP SP1 volledig up to date. Een oudere met een Via KT400 moederbord. Hier werkt de scanner prima, maar ik heb ook een nieuwere computer met een Via KT600 moederbord en hier heb ik een probleem. Hij geeft voortdurend aan de usb kabel los te koppelen en weer aan te sluiten. Ik heb diverse malen het stuurprogramma volledig gewist en van de canonsite de nieuwste weer opgehaald, zonder resultaat. Eerst de software geïnstalleerd en dan pas de scanner aangesloten. De USB2 software op de nieuwere computer is nieuwer, maar hij snapt het niet meer. Heb ook bij Via nieuwe drivers gevonden en via Microsoft. Heb ook van alles geprobeerd, maar hij wordt niet gezien. Geklik, gekras, maar verder dezelfde boodschappen. Als iemand antwoord kan geven zou dat helpen. Ik heb ook nog een tweede USB A4 scanner van Trust en die aangesloten. Hetzelfde probleem. Beiden werken prima op de oude, maar niet op de nieuwe computer. Ik heb ook een Canon i560 printer, aangesloten via USB. Die werkt prima op beide computers. Help!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...