Ga naar inhoud

Nieuwe wasmachine budget maximaal 1100 e


Aanbevolen berichten

We moeten eraan geloven. Onze oude Bauknecht begint het nu toch echt te begeven, dus zij we aan het rondkijken voor een nieuwe wasmachine. Echter in iedere winkel worden wel anders geadviseerd m.b.t. het merk. We zijn nu uitgekomen op de volgende merken: -Bosch en dan de WAY32891NL. Zit wel iets erboven met 1249 euro maar dan zouden we gratis de verlengde garantie van 8 jaar krijgen -Andere winkel kwam met Asko. Zou vergelijkbaar zijn met Miele. Ik vind daar wel positieve recensies over maar dit betreft vooral de wat oudere machines. Asko zou overgenomen zijn door bedrijf in Slovenië en over de jongere machines vind ik toch ook wel slechtere berichten. -en dan Miele; koop ik rond de 1100 euro een goede Miele of moet ik dan toch echt naar de duurdere machines? Levensduur is wel belangrijk aangezien de machine toch wel 1 a 2 keer per dag draait. Kan iemand iets zeggen, tips geven over deze merken?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...