Ga naar inhoud

Computer start soms opnieuw op bij spelletjes


Aanbevolen berichten

Ik heb een computer met een Asrock Moederbord met 256 mb geheugen en de procerssor is een AMD 1300 de videokaart is een FX 5200 mer 128 mb. Als ik nu een spelletje speel dan start de computer soms opnieuw op en geeft een foutmelding. Hiervoor zat er een ander moderbord in en toen deed de videokaart het niet. Wie kan me helpen, of kan het een probleem zijn met de voeding.
Link naar reactie
Allereerst lijkt het me verstandig als je dit topic door een van de mods laat verplaatsen naar een het Games forum. Daarnaast is het misschien handig als wij weten welke melding je krijgt ? Je kan het probleem van het herstarten van je pc ergens in de instellingen van Windows uitschakelen bij Foutmeldingen. Ik denk niet dat het met je voeding heeft te maken, omdat je dan geen melding zou krijgen, mar je pc /[i:18d6d0c4f0]gewoon[/i:18d6d0c4f0]/ zou uitvallen of opnieuw opstarten. (Hoeveel watt is die ?) Je kan natuurlijk altijd gewoon nieuwe(re) drivers proberen !
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...