Ga naar inhoud

Twee printers op één pc?


Aanbevolen berichten

Is het mogelijk om twee printers (één via usb, één serieel) te gebruiken met Window XP? Ik heb nu beide (LaserJet 2200 en DeskJet 820Cxi) via een handmatige switch op de printerpoort. De laserprinter doet het prima, de inkjet print belabberd, terwijl de zelfde opstelling op mijn oude Win95-pc goed werkte. De inkjet kiest nu trouwens lpt1 als printpoort en de laser DOT4_001. Is dat normaal?
Link naar reactie
[quote:1d474ae442="Maarten81"]Je kan best 2 printers gebruiken. Alleen is een printer normaal niet aan te sluiten op een seriele poort, alleen een parallelle (ik weet nooit hoe ik dat moet schrijven: parallelle, paralelle, parallele,...??). Dat van die DOT4_001 zegt mij helemaal niets.[/quote:1d474ae442] Ik bedoel natuurlijk ook de parallelle (juiste spelling) poort.
Link naar reactie
Ik heb zelfs één en dezelfde printer Een tweede maal toegevoegd: ik heb maar één printer, maar ik kan bij het afdrukken kiezen tussen Kleurdruk en Sneldruk: ik heb met toevoegen dezelfde printer nog eens in hij lijstje van de printers gezet, maar hem andere eigenschappen gegeven dan de 'andere' printer zodat ik kan kiezen hoè ik wil afdrukken: goede kwaliteit (kleur, voldoende inkt,...) ofwel sneldruk: geen kleur + draft. Vind ik handig want als je gewoon een proefdruk moet hebben of een printje voor jezelf, dan mag het gewoon met wat minder inkt gebeuren... m.a.w. je kan op één computer zoveel printers installen als je wil.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...