Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Wie kan mij een beetje in de goede richting sturen. Ik heb wat centjes aan de kant gelegd voor een PDA'tje. Zie links en rechts van die dingen voorbij komen, en ze lijken nog verrekte handig ook. Vooral het Navigatie gedeelte (TOMTOM Navigator + GPS) lijkt me meer dan welkom. En de contactgegevens altijd bij je hebben, snel een aantekening maken, en niet te vergeten, in de trein/file of wat dan ook, ff een spelletje doen. Samengevat wat ie moet kunnen: - Navigatie systeem - Contactgegevens bijhouden (mail, telefoon nummers) - Een spelletje op z'n tijd (liefst nog 1 waar ik spellen voor kan kopen/downloaden) - mogelijkheid een aantekening of voicememo te maken Welke PDA zou jij me uit ervaring kunnen aanbevelen, als bovenstaande opties beschikbaar moeten zijn. (en er natuurlijk ook een carkit voor dat type bestaan, en de kabeltjes en software etc.) ikzelf zie het meeste die Ipaq gevallen. die zien er goed uit, en doen het volgens mij ook goed. Ik hoor graag een reactie van je met jou bevindingen. Alvast bedankt voor je moeite om te reageren.
Link naar reactie
1) Tsja het is maar wat je liever hebt, voor Palm is ook een groot aanbod. Het klopt dat de Ipaqs vrij goedzijn. Ik zal eens gaan rondneuze 2)Das mooi 3)Ligt eraan wat je ermee wil doen. Met bluetooth kun je mooi gebruiken met je telefoon (mits die dat heeft), en er is ook een TomTom GPS ontvanger met bluetooth. Wil je echt om het netwerken dan lijkt me WiFi beter. Had je zelf al iets in gedachten? Het is ook interessant om naar combinatie paketten (tomtom+kaart(en)+PDA) te kijken
Link naar reactie
Het is niet zo dat ik met dat ding verschrikkelijk veel ga emailen of internetten oid. maar er zit toch een cradle bij om te synchroniseren mag ik aannemen (USB) dat is al wat, en idd bluetooth om te communiceren met de GSM en GPS. DUs wifi is denk ik overdreven voor mijn persoonlijke gebruik. en idd, ik heb de pakketjes gezien met alles in 1, maar ik wil in eerste instantie gaan voor een goede basis PDA. Het hoeft zeg maar geen P4 3,2 GHZ met 1024 Mb geheugen en Radeon 9800 te zijn (bij wijze van spreken) maar een Athlon 2000+ met 512 en een 64Mb Geforce 4 is al voldoende (om even aan te geven dat ik niet het nieuwste van het nieuwste wil hebben, maar wel eentje die "mee kan" in deze tijd (en ik ken de "vaktermen" van de PDA niet dus vandaar even bovenstaande vergelijking met een normale pc.) Aan welke software moet ik denken die handig is voor de PDA?? en is dat normaal gesproken gratis te downloaden of zijn dat sofware pakketjes die je moet kopen??
Link naar reactie
2 kollega's hebben onderstaande HP, en ik denk er ook over om er 1 te kopen. bij norrod is deze momenteel te koop http://www.norrod.nl/ws_a_gotoproduct.asp?A_id=2580 en dan de HP iPAQ h2210 Pocket PC incl. TomTom (serieel) €629,- koop dan wel ff direct sdram module bij om lekker te werken wil je de pda zonder tomtom dan hier kijken voor €358,- http://www.pdahuis.nl/pdahuis/RAPRD/c221001.html&ab_agid=40000 Peter
Link naar reactie
ik kan je bijzonder aanraden om even te gaan kijken bij de Dell Axim Modellen. Zijn bijzonder goed en bijzonder goedkoop. Gebruik Mijn Axim X5 nu sinds februari 2003 en ik kan niets anders als lof uitspreken. Deze Axim X5 kon ik niet meer vinden, maar de X3 doet het ook bijzonder goed, als ik de reviews mag geloven. Hier de url: [url]http://www1.euro.dell.com/content/products/compare.aspx/handhelds?c=nl&l=nl&s=dhs[/url] [/url]
Link naar reactie
wil je de pda zonder tomtom dan hier kijken voor €358,- http://www.pdahuis.nl/pdahuis/RAPRD/c221001.html&ab_agid=40000 met 256 mb Sdram € 445,- maar dan nog een goedkoop tomtom pakket vinden met antenne en autokabel. overigens die bij de aldi van vorige week is nog wel te krijgenbij sommige filialen. http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=113639&highlight=aldi Peter
Link naar reactie
Ik ga vanavond ook maar eens op dat PDAhuis.nl kijken dnk ik. heb hier maar beperkt inet. TomTom is nog niet meteen nodig, daar kan ik altijd naar uit breiden (ik zie al een kerstkado :lol: ) ik wist niet dat het geheugen van zo'n PDA duurder was. ik heb ook geheugen gekocht voor mijn digitale camera, en dat is toch ongeveer hetzelfde?? flashkaart? nou goed ze zullen wel wat verzonnen hebben dat het duurder is.
Link naar reactie
Ik heb op de HCC-dagen van 2003 bij de fa. Mycom de volgende PDA met TOMTOM Navigator 2 + carset en GPS antenne voor € 499,00 gekocht en hij voldoet prima. PDA: ASUS MyPal A620 specifications: Processor Intel PXA255 400 MHz Software Microsoft Pocket PC 2003 Memory 64 MB SDRAM (58,6 MB user accessible) 32 MB Flash ROM Display 3,5 inch, 240x320 pixels 65536 colors, Transflective TFT LCD Cardslots CompactFlash (CF) Type II slot Infrared FIR/SIR Audio Stereo Headphone jack Built-in Microfone & speaker Afmetingen 125 x 76,8 x 13,3 mm (lxbxh) Verder heb ik de TomTom Navigator software met kaart voor de Benelux; een carset en de GPS-antenne. De gehele set wordt uitteraard geleverd met een cradle en de bendigde software. Er zit een nadeel aan dit navigatie systeem en wel dat er kabels over je dashboard naar de PocketPc en de aansteker aansluiting lopen. Voordeel is echter dat andere personen geen losse kabels achterlaten indien ze zin hebben in een navigatie-systeem en die zijn momenteel erg HOT bij de junkies.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...