Ga naar inhoud

Ned.Gebruiksaanwijzing RecordNow?


Aanbevolen berichten

Hallo, Kan iemand mij vertellen hoe ik aan een Nederlandse gebruiksaanwijzing kom van Sonic RecordNow die in mijn Packard Bell pc is ingebouwd? Alles is in het Engels incl. de Help functie. Volgens PB bestaat er geen Nederlandse vertaling. Ben nog een beginneling op het gebied van CD/DVD branden, maar wil het wel graag leren. Werk onder Windows XP. Alsvast bedankt. Groet, Jeannet.
Link naar reactie
[quote:fcf3ff2d44="Jeannet39"]Hallo, Kan iemand mij vertellen hoe ik aan een Nederlandse gebruiksaanwijzing kom van Sonic RecordNow die in mijn Packard Bell pc is ingebouwd? Alles is in het Engels incl. de Help functie. Volgens PB bestaat er geen Nederlandse vertaling. Ben nog een beginneling op het gebied van CD/DVD branden, maar wil het wel graag leren. Werk onder Windows XP. Alsvast bedankt. Groet, Jeannet.[/quote:fcf3ff2d44] Kan hem helaas niet voor je vinden. Er zijn wel instuctievideo's; helaas ook in het engels, maar dit lijkt toch me iets duidelijker dan alleen geschreven tekst. [windows media player is nodig mar die zul je wel hebben] Kijk maar eens op: http://support.sonic.com/desktop/tutorials.asp?type=desktop&product=recordnow
Link naar reactie
Hallo H.enk, Bedankt voor je reactie en de link. Ben even gaan kijken, en inderdaad..ik heb nog veel te vragen. In mijn vorige pc zat de EasyCD Creator (wel Nederlands) welke geen problemen gaf, maar deze gebruikte ik eigenlijk alleen voor het BackUp-pen. Het eerste probleem waar ik nu tegen aan liep was n.l. het volgende: Wanneer ik een CD in de brander doe waar maar twee kleine bestandjes opstaan, en ik wil er een aantal toevoegen krijg ik de melding dat er een lege CD in moet, of dat ik moet "spiegelen" (mirror)??. Wat bedoelt men daarmee? De gebruikte cd's zijn van Sony, Emtec en Platinum CD-R en Arita CD-RW. Zou het aan de cd's kunnen liggen? Ik hoor het graag! Groet, Jeannet.
Link naar reactie
[quote:f344c9793a="Jeannet39"]Hallo H.enk, Bedankt voor je reactie en de link. Ben even gaan kijken, en inderdaad..ik heb nog veel te vragen. In mijn vorige pc zat de EasyCD Creator (wel Nederlands) welke geen problemen gaf, maar deze gebruikte ik eigenlijk alleen voor het BackUp-pen. Het eerste probleem waar ik nu tegen aan liep was n.l. het volgende: Wanneer ik een CD in de brander doe waar maar twee kleine bestandjes opstaan, en ik wil er een aantal toevoegen krijg ik de melding dat er een lege CD in moet, of dat ik moet "spiegelen" (mirror)??. Wat bedoelt men daarmee? De gebruikte cd's zijn van Sony, Emtec en Platinum CD-R en Arita CD-RW. Zou het aan de cd's kunnen liggen? Ik hoor het graag! Groet, Jeannet.[/quote:f344c9793a] Misschien dat op http://support.sonic.com/desktop/tutorials.asp?type=desktop&product=recordnow de link" Copying a Data CD" iets meer duidelijkheid geeft. Klik daar een wat in je programma om. Ik ken het programma verder niet. Meestal is het zo dat als je een herschrijfbare cd beschrijft het programma (al of niet gevraagd) dit ergens opslaat. Bij nero is dat tenminste zo. Je geeft het een naam. Indien je dan iets wilt bijschrijven open je dit file en voegt er iets aan toe.wil je het niet meer gebruiken gooi je het weg (delete) Wil je wat anders op een reeds beschreven cd schrijven zul je eerst met verwijder ( erase ) het ding moeten wissen. Je kunt natuurlijk proberen die gebruiksaanwijzing letterlijk te vertalen. Probleem kan dan eventueel nog zijn dat je ook dan misschien het programma nog niet goed snapt. Ik heb dat met photoshop gehad. Nederlands was toen voor mij net zo onbegrijpelijk als Engels. Andere optie is misschien dat je van iemand een nederlandse neroversie in bruikleen vraagt. Leer daar eerst goed mee werken totdat je begrijpt hoe een en ander werkt. Dit soort programmaś werken vaak ongeveer het zelfde. Indien ik goed geïnformeerd ben kun je met XP ook het een en ander rechtstreeks kopiëren. (heb zelf geen XP) Verder kun je misschie beter wachten op reactie van iemand die jouw programma heeft. Heb je niets aan dit verhaal jammer! Ik ben niet in de wieg gelegd voor onderwijzer :D
Link naar reactie
Nou, het gaat je anders goed af meester! Ben via de link weer even teruggeweest op de site, maar over het toevoegen van bestanden kon ik (nog) niets vinden. Inderdaad gaat in XP het dupliceren van een CD eigenlijk vanzelf, maar ik moet verder ook alles nog zien te vinden in XP, ik werk er pas een paar weken mee en het is heel andere koek dan ME of 2000, het is nog onderzoeken en wennen. Misschien is er inderdaad iemand die het programma ook gebruikt en mij verder zou kunnen helpen. In ieder geval bedankt dat je al zoveel moeite hebt willen doen. Groet, Jeannet
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...