Ga naar inhoud

IDE kabel kapot?


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met mijn schijven.Soms, als ik de computer aan wil zetten komt de computer niet verder dan het bios.Nou had ik laatst ontdekt dat als ik de IDE kabel er wat beter induwde hij het wel weer deed.Maar als ik mijn kast dicht wilde doen, ging hij weer los zitten, en hoorde je hem uitgaan.En dat steeds maar weer.Ligt dit nu aan de kabel of de harde schijf(2X 80 GB WD) of de kabel.Ik heb een Asus p4p800 deluxe mobo en Windows XP. En ik merkte de laatste tijd ook dat de computer ontzettend traag is geworden.maar ik weet niet of dat ook door dit probleem komt, of door windows.
Link naar reactie
dat hij erg traag is, kan komen omdat hij bevuild is geworden. Probeer eens te scannen met spybot of adaware naar spyware. Als dat niet werkt kun je ook nog je harde schijf defragmenteren. Over dat eerste probleem: heb je niet eenzelfde kabel nog, die je uit een andere computer kan plukken en kijken of hij het dan wel normaal doet?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...