Ga naar inhoud

Is de DVD-rom al ingeburgerd?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[list:a018df4c11]Liteon DVD/CD-rom 16x/48x24x48x Liteon CD-RW 52x24x52x Liteon 8x DVD-brander LDW-811S DVD +/- R(RW)[/list:u:a018df4c11] Bijna zelfde als RD :lol: EDIT: ik stuur wel PB... ben bang om oftopic te gaan over dit... [size=9:a018df4c11]dus bij deze de vraag aan RD.... heb je die standaard met zwart frontje gekocht of deze apart? als apart... waar gekocht? (heb zwarte chieftec kast... wit is niet mooi :P)[/size:a018df4c11]
Link naar reactie
Ik heb er ook 1. Sinds kort hoor, maar als ik het eerlijk moet zeggen, ik gebruik m vrijwel nooit :roll: Mn monitor is niet geschikt voor films kijken en voor de rest weet k niet wat er allemaal op DVD is. Eigenlijk voor niets gekocht dus. Maar ik denk dat DVD wel ingeburgerd is. Je hoort steeds vaker 'ff DVD kijken'. Ook zie ik de laatste tijd het aantal DVD-speler enorm toenemen! Maar ik denk niet dat een poll op een forum als dit echt een objectief beeld geeft. Hier zitten veel 'computer-nerds' (om het maar zo te zeggen, kweet op dit moment ff geen andere term) zitten en die hebben als snel iets nieuws. Mensen die zich er niet in verdiepen hebben ook niet zo snel een DVD-speler. :)
Link naar reactie
Ik gebruik (sinds mijn dvd brander) bijna alleen nog maar dvd's voor mijn opslag. Brand nog maar zelden normale cd's (voor mijn eigen data dan) omdat het €/mb de dvd gewoon goedkoper maakt tov de dvd :) Heb hier in deze kamer 4 pc's staan, waarvan 2 met dvd speler. Die worden zonodig gewoon over het netwerk gedeeld. Pioneer Slot-In 40x16 LG Dvd 4x +/- brander Lite-On LTD165 (wazig ding, heb em vervangen door een pioneer omdat ie et in mijn "hoofd" pc niet deed, doet ie et in een andere pc wel normaal :o ) In de andere 2 pc's zitten: HP cd brandertje (al iets oudere) 36x MAX cd spelertje. (chat pc voor me zussie, heeft niet ech dvd nodig :wink: ) Edit: En aangezien een dvd speler (normaal IDE) nog geen 10 euro duurder is als een normale cd speler (correct me if i'm wrong) vind ik persoonlijk dat wel de moeite :)
Link naar reactie
Ik heb GEEN DVD-Rom speler in mijn pc. Ben nogal een uitzondering geloof ik :lol: Heb tot nu toe ook nog geen behoefte er aan gehad, al kosten ze geen drol meer tegenwoordig. Zit nog steeds met een 40x Lite-On CD-rom en 8x4x32x brander van HP. Zolang die het nog doen heb ik niet zo'n haast. Pc van broertje hier naast me heeft een DVD-brander (NEC-ND1300A) en verder kijk ik mijn DVD-films in de woonkamer op de Home Cinema Set. Veel leuker dan op je pc met 2 crappy boxjes. :) Tegen de tijd dat er echt spellen zijn die DVD-only zijn en die ik ook echt moet hebben, ga ik wel eens zo'n ding halen.
Link naar reactie
[quote:a9e46b3fd0="tweakermatt"]Ik heb er ook 1. Sinds kort hoor, maar als ik het eerlijk moet zeggen, ik gebruik m vrijwel nooit :roll: Mn monitor is niet geschikt voor films kijken en voor de rest weet k niet wat er allemaal op DVD is. Eigenlijk voor niets gekocht dus. Maar ik denk dat DVD wel ingeburgerd is. Je hoort steeds vaker 'ff DVD kijken'. Ook zie ik de laatste tijd het aantal DVD-speler enorm toenemen! Maar ik denk niet dat een poll op een forum als dit echt een objectief beeld geeft. Hier zitten veel 'computer-nerds' (om het maar zo te zeggen, kweet op dit moment ff geen andere term) zitten en die hebben als snel iets nieuws. Mensen die zich er niet in verdiepen hebben ook niet zo snel een DVD-speler. :)[/quote:a9e46b3fd0] Precies dat zei ik ook! Enne al hebben wij beneden een DVD speler, ik heb m 1x gebruikt omdat we toen nog geen standalone speler hadde.. Film op pc kijken is niet echt comfortable vind ik..
Link naar reactie
Films huur ik nooit, down ik vrij weinig en ik ga niet vaak naar die bios we hebbe niet voor niets sbs6 ed. :P Ik heb een DVD-brander in de Aldi PC en een DVDrom in mijn eigen pc heb ik een gewone 50x cdrom me broertje heeft een dvdspeler op zijn kamer (stand-alone) die aldi pc heeft nog nooit een dvd gezien, laat staan geslikt. mijn broertje kijkt nauwelijks dvd's. Dus hier in huis wordt er weinig dvd gebruikt (zelfde geld voor video's) maar je hoort dat steeds meer mensen een dvd-speler aanschaffen en dvd's huren/kopen of illegaal in bezit krijgen. dus ik denk dat het al aarig aan het inburgeren is en die video er binnen 3 jaar bijna volledig uit de markt is gedrukt
Link naar reactie
[quote:89b6981486="Alexander Online"][quote:89b6981486="tweakermatt"]Ik heb er ook 1. Sinds kort hoor, maar als ik het eerlijk moet zeggen, ik gebruik m vrijwel nooit :roll: Mn monitor is niet geschikt voor films kijken en voor de rest weet k niet wat er allemaal op DVD is. Eigenlijk voor niets gekocht dus. Maar ik denk dat DVD wel ingeburgerd is. Je hoort steeds vaker 'ff DVD kijken'. Ook zie ik de laatste tijd het aantal DVD-speler enorm toenemen! Maar ik denk niet dat een poll op een forum als dit echt een objectief beeld geeft. Hier zitten veel 'computer-nerds' (om het maar zo te zeggen, kweet op dit moment ff geen andere term) zitten en die hebben als snel iets nieuws. Mensen die zich er niet in verdiepen hebben ook niet zo snel een DVD-speler. :)[/quote:89b6981486] Precies dat zei ik ook! Enne al hebben wij beneden een DVD speler, ik heb m 1x gebruikt omdat we toen nog geen standalone speler hadde.. Film op pc kijken is niet echt comfortable vind ik..[/quote:89b6981486] dvd's worden voor meer dan alleen films gebruikt. (bijvoorbeeld bij PU of PcZone enz.) Stand alone brander is btw niks (of je moet zon dvd recorder voor op je tv bedoelen).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...