Ga naar inhoud

CDR probleem: Philips pcrw 1208 en XP werkt niet


Aanbevolen berichten

Hoj Kan iemand mij helpen aan een Windows XP driver voor de Philips Cd brander pcrw1208? Ik heb problemen om deze combinatie (XP en CDRW) te laten werken. Na de installatie van XP wordt mijn brander niet herkend. Onder windows ME was dit geen enkel probleem. Ik kan dus geen autiocd's afspelen of datacd's lezen... Is iemand bekend met dit probleem? Of kan iemand mij vertellen wat ik fout doe? Ik heb alleen het OS veranderd en niet iets hardware matig. Alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:dafe9e91d6="Sjaak Mat"]Hoj Kan iemand mij helpen aan een Windows XP driver voor de Philips Cd brander pcrw1208? Ik heb problemen om deze combinatie (XP en CDRW) te laten werken. Na de installatie van XP wordt mijn brander niet herkend. Onder windows ME was dit geen enkel probleem. Ik kan dus geen autiocd's afspelen of datacd's lezen... Is iemand bekend met dit probleem? Of kan iemand mij vertellen wat ik fout doe? Ik heb alleen het OS veranderd en niet iets hardware matig. Alvast bedankt[/quote:dafe9e91d6] Probeer de cd brander is te verwijderen uit apparaat beheer, en start opnieuw op, en laat m opnieuw herkennen. Zover ik gezien heb zijn er geen drivers voor. Schakel de brandprogramma voor windows xp uit, en verwijder al je brandprogramma's en haal de nieuwste versie van nero op, www.ahead.com. en probeer is een goede merk cd recordables, heb gezien dat deze drive nogal kieskeurig is voor recordables. Groeten Taco
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...