Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Mijn PC produceert mooi geluid, met de Soundmax Intergrated Digital Audio. Volgens configuratie, systeem, hardware functioneert alles zonder storing en is deze driver geladen. Mijn microfoon (volgens WinXP is die OK) geeft geen teken van leven. Nee een andere ook niet! In de Pc zit AMD AthlonXP 2600+ en 512 MB PC133 DDR Ram. Wie heeft een idee? Han
Link naar reactie
Dank voor de antwoorden! Win XP Pro meldt: stuurprog (voor de Soundmix) werkt correct. Nagekeken: configuratie/geluiden en audio/volume: staat hoog audio/ zowel bij opnemen als weergeven is de AudioMax ingeschakeld. De afzonderlijke geluidsschuiven staan allemaal op hoog. Er is geen enkele demping aangevinkt. Bij mic/geavanceerd is aangevinkt: mic1 Boost. Bij spraak/ dezelfde instellingen. Het raadsel blijft. H.
Link naar reactie
na lang studeren (gelukkig heb ik geen videospeler) vind ik aan de voorzijde van de pc een klepje met daarachter ingangen, waar onder een met mic symbool. Hetzelfde symbool als aan de achterzijde! Mic werkt wel op de ingang aan voorzijde.Probleem (min of meer) opgelost. Maar waarom achterom niet? Ieder dank voor het meedenken! H
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...