Ga naar inhoud

Problemen muis/toetsenbord


Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds ik mijn nieuwe systeem heb (zie onder) ervaar ik problemen met mijn draadloze Logitech muis/toetsenbord. Eens in de 4 à 5 keer opstarten wordt mijn muis of toetsenbord niet herkend en moet ik opnieuw opstarten. Dit ligt niet aan de Logitech-set denk ik; vorige week heb ik namelijk een nieuwe MX-set gekocht en deze vertoond exact dezelfde kuren als mijn oude Navigator-set. Dit was op mijn vorige PC nooit zo; ik moest gewoon één keer de kanalen instellen en af en toe nieuwe batterijen erin. Nooit problemen mee gehad. Tot nu toe heb ik de nieuwste driver van Logitech erop gezet (2.21) en de aansluitingen even gecheckt (PS/2). Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Alvast bedankt voor je reactie..
Link naar reactie
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Dit heb ik gedaan: Drivers van toetsenbord en muis verwijderd, Pc opnieuw opgestart (nu werken ze wel) en alleen de extra functie toetsen geinstalleerd. Nu werkt alles prima. Ik heb dus niet de Logitech drivers gebruikt. Dit probleem had ik niet onder win98. Maar toen ik overstapte op XP begonnen de problemen.
Link naar reactie
En ...Maykel, hoe is het afgelopen? Ik zit met hetzelfde probleem maar ik dacht dat het aan mijn KVM switch lag. Volgens mij klopt de installatie documentatie ook niet. Ik kom meestal niet verder dan het eerste scherm want dan krijg ik de mededeling dat er geen toetsenboard aanwezig is. Tijdens een koude start zie ik op de zender steeds twee leds tekeer gaan. Als ik dan ga verbinden dan start ik wel door (Win xp-sp1) maar op mijn bureaublad krijg ik mijn muis niet in beweging. Verbinden gaat dan ook niet. Mijn toetsenboerd wekt dan wel want dat zie ik als ik aan het geluidsvolume ga draaien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...