Ga naar inhoud

Seagate vervangen door WD


Aanbevolen berichten

Ik heb even een vraagje. Ik heb nu een Seagate Barracuda 7200.7 (160,0 GB) (3160021A), deze is gecrasht en wil ik vervangen door een WD Caviar (120,0 GB) (WD1200JB). Nu zie ik dat de Seagate 80-polig (SCA) is en de WD 40-polig is. Ik zal wel gedronken hebben, maar kon echt geen 80-polige stekker ontdekken in mijn PC, volgens mij zit er gewoon een 40-polige in. Kan ik toch de Seagate vervangen door de WD? Wie kan me helpen?
Link naar reactie
[quote:1d60197c58="geiszzz"]Ik zal wel gedronken hebben, maar kon echt geen 80-polige stekker ontdekken in mijn PC, volgens mij zit er gewoon een 40-polige in.[/quote:1d60197c58] De 80 polige kabel past op dezelfde aansluiting als de 40 polige kabel. Overigens verwacht ik voor beide HD's dezelfde kabel en dezelfde aansluiting. Vergeet niet te controleren of de crash veroorzaakt werd daar een defect aan de HD. Seagate stelt daarvoor diagnostisch software beschikbaar. En ja ingeval de schijf kapot is, dan is het zinvol om na te gaan of je nog garantie hebt op die Seagate schijf. Opsturen kost zo'n beetje 7 euro (wel eerst RMA aanvragen).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...