Ga naar inhoud

Canon I965 kopen of niet


Aanbevolen berichten

Ik heb juist een epson r300 gekocht. 6 kleuren in aparte houders en ben er erg tevreden over. prijs 177€ De epson 950 is een perfekte fotoprinter is wel een hoop duurder. Ik las in de revieuws dat de canons soms een nadenkpauze nodig hadden van enkele 10 tallen seconden ,ik weet echter nietof dit met uw model ook zo is. Mijn persoonlijke mening is dat epson iets beter is dan canon maar iets trager.
Link naar reactie
[quote:97eadd9c3e="Eddy Brouwer"]Heb een Epson Stylus Photo 830. Maakt hele mooie afdrukken. Heeft alleen als nadeel dat de kleuren in één cassette zitten.[/quote:97eadd9c3e] Ik zou voor HP printers gaan die worden niet voor niets in de grafische industrie gebruikt epson is ontzettend duur in cardridges daar zou ik niet aan beginnen!
Link naar reactie
[quote:84b9f4da62="taco78"][quote:84b9f4da62="Eddy Brouwer"]Heb een Epson Stylus Photo 830. Maakt hele mooie afdrukken. Heeft alleen als nadeel dat de kleuren in één cassette zitten.[/quote:84b9f4da62] Ik zou voor HP printers gaan die worden niet voor niets in de grafische industrie gebruikt epson is ontzettend duur in cardridges daar zou ik niet aan beginnen![/quote:84b9f4da62] HP grafische Industrie??? Die gebruiken apparaten als op http://www.waynegraham.com/machines/data/17032/photos/ Lees dit eens http://www.document2003.nl/MediaGraficus.html Mocht je "foto-boeren" bedoelen: Moet je toch al gauw aan iets als deze denken: klik op link "FDI vakprints" op site http://www.scolor.nl/
Link naar reactie
[quote:af968de04c="rob bogers"]Op zoek naar de beste fotoprinter, maar ja welke. Zou de Canon I965 een goede keus zijn? Vanwege de losse inktcassettes bijvoorbeeld.[/quote:af968de04c] Fiets-verhaal van mij hierboven heeft niets met jouw vraag te maken. Mijn advies is: Stel bij benadering vast hoeveel je denkt te gaan afdrukken. Ga na of het afdrukken van jouw hoeveelheid foto's aanschaf van een fotoprinter rechtvaardigt. Afdrukken van fotos door de diverse winkels is immers niet erg duur. En voor schermweergave heb je geen printer nodig. Printerprijs is op zich niet echt interessant indien je veel afbeeldingen wilt printen. Dan gaat het om de inktprijs. Kies er een waar de kleuren in apart tankjes zitten en check prijzen eventueel met leveranciers van alternatieve inkt voor dat model. Let ook op inhoud van de tankjes. Probeer bij kennissen een en ander aan het werk te zien (of misschien zitten er bij jouw afdeling van HCC mensen met ervaring; ga eens op bezoek bij contactavonden) Kijk ook naar testen van printers op het net of in de bladen. Vertrouw vooral op je eigen verstand en laat je niet door wat wilde kreten tot aanschaf van een apparaat verleiden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...