Ga naar inhoud

Nieuwe computer prijs geen probleem


Aanbevolen berichten

Het is zover ik moet een nieuwe computer kopen, aangezien van het weekend mijn oude is overleden. De computer wordt gebruikt voor zware grafische dingen, absoluut geen spelletjes. Dus wie help me, ik dacht zelf aan: Asus P4C800 Deluxe, Intel 875P chipset, DDR400, 800 FSB, 6xPCI, AGP 8x, ATA133(raid), S-ATA150(raid), 5.1 sound, USB 2.0, Lan, Firewire pentium 4 3200? 2 x Western Digital 360 GD, 36 Gb 8MB Cache, S-ATA150, 10.000RPM 2x 512 mb 4oo mhz (welk merk Corsair?, GEEN overklokken) Matrox kaart (welk is het best geschikt?) Pinnacle DC-10 Plus PCI + SW 8.0 (goede kaart?) dvd speler Lite on dvd brander 8x lite on ethernetkaart Extra koeling??? goede voeding ongeveer 400 watt? Zoals je ziet heb je de vrije hand, geen beperking budget. Tips a.u.b.
Link naar reactie
Ik koop de onderdelen via de zaak, ik moet vandaag even bestellen bij de computergroep, (is goedkoper). waarschijnlijk wordt het dualprocessor, schijven in raid 1 opstelling. Corsair geheugen, lite-on wordt plextor, ik twijfel alleen nog of ik twee processoren neem van 3200 of 1 Extreme Edition, of 2 Extreme Edition in dual opstelling als dat kan. Videobewerkingskaart gaat niet door, dat was voor de toekomst, met de nadruk op toekomst.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...