Ga naar inhoud

Speedtouch USB modem met BBned


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een speedtouch usb modem voor adsl en ik wil graag via demon gaan internetten. Zij maken gebruik van BBned. Hoe kan ik mijn modem instellingen wijzigen zodat die geschikt is voor BBned? De volgende link http://www.wintervorst.com/wintervorst.com/speed-touch-usb.html bood geen soelaas, want stap 4 (phonebook.ini) komt niet aan bod. Alvast bedankt!
Link naar reactie
maar de installatie/setup gaat wel verder? dan heeft ie kennelijk zelf al gevonden waar die phonebook.ini staat. gaat de install niet verder, dan moet je preciezer aangeven waar het fout gaat en met welke meldingen. trouwens: verschaft bbned zelf geen info voor instellen van een modem (het merk lijkt me der niet zo toe te doen...)?
Link naar reactie
Hoi, Bedankt voor de reactie. De installatie gaat gewoon verder. Alles lijkt correct te werken, maar ik heb dus geen mogelijkheid om phonebook.ini te wijzigen. Zodoende staan de modeminstellingen 'standaard' voor Mxstream dus, en niet voor BBned. BBned zelf geeft geen support op niet door hen geleverde modems. Misschien moet ik een nieuw (BBned) modem kopen......
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...