Ga naar inhoud

Advies voor nieuwe hardeschijf, voor P4 2800


Aanbevolen berichten

Ik koop nooit het nieuwste van het nieuwste. Dat deed ik ooit met een moederbord van Abit, bleek de chipset corrupt te zijn en dat werd pas toegegeven door Via een jaar er na). Bovendien: het is toch vaak een modeverschijnsel? Meedoen? Een dure videokaart terwijl je de boekhouding doet of chat?? Het kost bovendien klauwen vol geld. Mijn schijf is een 7200 rpm 80 GB http://www.excelstor.com/ en kocht ik hier over de grens in Dld voor 57 Euro?
Link naar reactie
[quote:3bc474e0e8="Jos1966"]Ik koop nooit het nieuwste van het nieuwste. Dat deed ik ooit met een moederbord van Abit, bleek de chipset corrupt te zijn en dat werd pas toegegeven door Via een jaar er na). Bovendien: het is toch vaak een modeverschijnsel? Meedoen? Een dure videokaart terwijl je de boekhouding doet of chat?? Het kost bovendien klauwen vol geld. Mijn schijf is een 7200 rpm 80 GB http://www.excelstor.com/ en kocht ik hier over de grens in Dld voor 57 Euro?[/quote:3bc474e0e8] Never change a winning team :D
Link naar reactie
[quote:6b2375ce38="Allardje"]Als je echt puur voor prestaties gaat, zet je er 2x76GB WD Raptor schijven in RAID in, dan weet je zeker dat het harder gaat dan gewoon P-ATA[/quote:6b2375ce38] Ik heb een soortgelijk systeem, alleen een 3.0 Ghz. Ik heb er een WD 120 Gb Sata in laten zetten, maar dat ik nou echt kan zeggen dat die veel sneller is dan p-Ata... Maar ja , het prijsverschil is ook minimaal en je hebt inderdaad een mooi dun kabeltje. Wat ik echter nog prettiger vindt is dat het op eenn aparte controller aangesloten wordt. Hierdoor heb je zowel de primaire- als de secundaire geheel ter beschikking. Best handig als je een brander, speler enz. hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...