Ga naar inhoud

Goedkoper printen?


Aanbevolen berichten

Ik moet 250 cd en 40 dvd hoesjes uitprinten.Maar wat is het geval ik heb zoon canon smartbase mpc 400 met voor elke kleur een ander inktpatroon dat kost me dus klouwen met geld.Bijvulen is alleen maar kliederen daar ben ik niets me opgeschoten.Ik kan ook cardridges kopen van pelikaan maar dat scheelt maar een euro. Wie o wie heeft er een idee voor mij of heb je mischien een site? Alvast,Dank
Link naar reactie
volgens mij zijn de canonvervangende cartridges van conrad (eigen merk) verreweg de goedkoopste, en ik gebruik al tijden niets anders en ben nooit een probleem tegengekomen, kleuren gewoon zoals ze moeten zijn, geen nadruppels en geen uitlopers. als ik het goed zie in de catalogus: 4.95 euri voor zwart en kleuren, komt een eurootje of 5 bij voor verzenden verzekeren etc. www.conrad.nl
Link naar reactie
[quote:69bf375df1="derkdejong"]volgens mij zijn de canonvervangende cartridges van conrad (eigen merk) verreweg de goedkoopste, en ik gebruik al tijden niets anders en ben nooit een probleem tegengekomen, kleuren gewoon zoals ze moeten zijn, geen nadruppels en geen uitlopers. als ik het goed zie in de catalogus: 4.95 euri voor zwart en kleuren, komt een eurootje of 5 bij voor verzenden verzekeren etc. www.conrad.nl[/quote:69bf375df1] Hier is er nog een "goedkope" : zwart 4,95 kleur 4,59. (Mijn tanks kosten bijna 50,00 per stuk meer maar die geven na zo'n klusje waarschijnlijk nog gewoon vol aan :wink: ) Zie: http://www.printagain.nl/nl/dept_195.html
Link naar reactie
kijk eens naar de testen in consumentengids en computerbladen en kijk dan welke vervangende cartridges het beste uit de testen komen voor de canon printer adressen van leveranciers worden er meestal bijvermeld of ga naar een computerbeurs ik gebruik voor mijn epson printer al een paar jaar cartridges van inkjet en ben er wel tevreden over succes toegewenst van arie speijker
Link naar reactie
Vraag eens bij een locale drukker om er een prijskaartje aan te hangen. Je hebt waarschijnlijk de bestanden en dan is het eenvoudig voor een drukker er wat moois van te maken. Neem wel een leuke kleine drukker die er nog lol in heeft en waar je niet zomaar een klantje bent. Ik zit al 25 jaar in het grafische vak en zou je best verder kunnen helpen, maar dan moet je maar even mailen. succes, Roel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...