Ga naar inhoud

Besturingsprogramma voor de Mustek 1200 UB Plus


Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje wie kan mij helpen aan het besturingsprogramma voor een Mustek 1200 UB Plus scanner. Deze heb ik namelijk van mijn baas gekregen alleen hij had er geen floppy of andere hardware voor. En nu heb ik geprobeerd om op de mustek site dat programma te downloaden en dat heb ik gedaan alleen dan krijg ik halverwege de installatie een melding dat ik een floppy moet hebben. Ik kom er niet uit wie kan me helpen. Alvast bedankt groeten Willem
Link naar reactie
Beste willem, Je kunt de meeste scanners en andere "imaging devices in XP" (fotocamera's en anderen), aansturen met de wereldwijde standaard TWAIN-driver. De voor mij hele fijne 32-bits versie TWAIN kan je downloaden voor XP bij bijv. Canon. Kies de scanner-producten en je TWAIN-driver kan je daar downloaden. Daar gaat je scanner mee werken, is mijn verwachting. Suc6, Aswin
Link naar reactie
[quote:0036f7398b="MisterPlock"]Nou ik heb gedaan wat je had geschreven. Maar hij doet niks. Heb hem gedownload maar niks. Ik zal wel iets verkeerd doen. En trouwens gaat dat apparaat vanzel;f aan want er zit geen aan en uit knop op. Ik weet het niet kun je me mischien verder helpen. Mvg Willem[/quote:0036f7398b]Je hebt em toch wel geïnstallleerd?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...