Ga naar inhoud

(Slechte) ervaring met IBM, nú Hitachi hdd?


Aanbevolen berichten

Zijn er nog meerdere mensen die hiermee een slechte ervaring hebben? Ik had een kapotte IBM hdd, waar nog garantie opzit tot 11-2004. Ik heb de zaak eerst aangekaart bij IBM, die mij naar Hitachi verwees. Zij schijnen de IBM-hdd-divisie overgenomen te hebben. Ik kreeg een mail van hen met een R.M.A. nummer. Dit heb ik duidelijk op de envelop geschreven die ik naar hen toegestuurd heb. Netjes verpakt. Nu beweert Hitachi dat ik geen recht heb op garantie omdat ik geen deugdelijk ontvangstbewijs van TPG-post bezit. (ik heb wel een bonnetje) De hdd zou daar nooit aangekomen zijn. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Ik stuur vaak allerlei zakenvia de TPG, maar er is nog nooit iets zoekgeraakt. Zijn er nog meerdere mensen die zoiets meegemaakt hebben?
Link naar reactie
[quote:2fbafebb13="Henk Bakker"]Ik stuur vaak allerlei zakenvia de TPG, maar er is nog nooit iets zoekgeraakt. Zijn er nog meerdere mensen die zoiets meegemaakt hebben?[/quote:2fbafebb13] Nee integendeel. Wat betreft TPG heb ik geen slechte ervaringen. Of het moet de soms foutieve bezorging van mijn post of andersmans post zijn met hetzelfde huisnummer. Maar problemen met bedrijven die gebruik maken van de diensten van TPG, tja, dat wel. Maar dat pleit niet voor die bedrijven. Als ik daar Hitachi toe moet rekenen, dan vind ik dat wel een domper. Overigens toen ik een harde schijf bij Seagate afleverde, werd ik ook raar aangekeken, maar wel te woord gestaan, en het pakje wordt ook geaccepteerd. Maar geen ontvangsbevestiging en ook niet het gevoel: het zit wel goed. Met Seagate verder geen problemen want de RMA wordt keurig in orde gemaakt. Als het bij Hitachi net zo gaat of nog erger, tja, ... dan kan ik me er wel wat bij voorstellen. Probleem ligt dan toch echt wel bij Hitachi, dat wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...