Ga naar inhoud

Speciaal voor Zaandammers


Aanbevolen berichten

[quote:109c746725="Kiyoshi"]Sorry dat ik het vraag, maar ehh, heeft hij geen vrienden/kennissen/familie die zit kunnen doen? :roll:[/quote:109c746725] Er zijn mensen die een leeftijd hebben berijkt die zo hoog is dat hun kennissenkring niet zoveel van computers weet. Die weten niet wat je met kabeltje moet. Indien je item waarna ik verwees had gelezen zou je vraag niet gesteld hebben denk ik. Lees dan metteen nr 3932 in zelfde forum. Kost wat meer moeite, want er moet teruggebladert worden :wink:
Link naar reactie
[quote:ec14542b42="scenic20"]Ach ik wil heb best helpen, zover is dat vanaf hier niet. Alleen kan ik dat hele forum niet vinden :-? ? Ik ben wel hcc lid, dus ik zou wel kunnen inloggen maar ik kan helemaal geen forum vinden... Scenic20 (als iemand een link kan geben, graag)[/quote:ec14542b42] Dat vind ik tof: forum is te vinden via http://www5.hccnet.nl/hccworld/voorelkaar/index.cfm [in dit geval hardware] inloggen met lidnr. HCC + HCC Code zoals op pas vermeld. Als je wilt wil ik ook wel even om e-mail adres vragen. Laat maar even weten. Groet Henk.
Link naar reactie
Da's niet helemaal fair, vind ik. Op dit forum komen mensen uit heel Nederland en België, niet alleen uit Zaandam. Als je een advertentie in de lokale krant had gezet had je vast meer reacties gekregen. Ik ben persoonlijk niet bereid om vanuit Eindhoven iemand in Zaandam te gaan helpen. Maar vind je dat zo vreemd? Je gaat er zelf immers ook niet voor reizen.
Link naar reactie
[quote:d9c837ca98="h.enk"]Is opgelost. Als commentaar wil ik nog wel het volgende kwijt: Slechts 1 positieve reactie heeft mijn vertrouwen in de mensheid iets doen afnemen :([/quote:d9c837ca98] Deze topic was verder geen probleem, ik ben ook blij dat het probleem is opgelost maar nu gaat hij op slot voordat het nog verder afdwaald. verdere gespreken graag via PB
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...