Ga naar inhoud

fout 633 bij verbinden met internet


Aanbevolen berichten

Goedemiddag, Ik heb gisteren twee identieke laptops aangeschaft, en ben deze nu aan het instellen. Beide laptops hebben windows xp home en een intern 56k modem. Bij beide heb ik een inbelverbinding aangemaakt voor zonnet. De één doet het perfect, niks geen problemen. De andere laptop echter, zegt: doe het zelf maar. Als ik verbinding wil maken, geeft ie als foutmelding: Bezig met openen van poort: fout 633: De modem (of een ander verbindingsapparaat) is reeds in gebruik of het is niet correct geconfigureerd. Toch raar, want ik heb op beide laptops hetzelfde gedaan, en de ander werkt wel. Wel heb ik bij deze per ongeluk het programma hyper terminal geopend, en ik vermoed nu dat deze gebruik maakt van die poort, ook als het programma niet draait. Het is me niet gelukt om dit programma te verwijderen of uit te schakelen. Misschien heeft iemand een idee hoe ik hyperterminal kan 'terminaten' en als dit niet het probleem is, wat het dan wel kan zijn? Bij voorbaat dank, groeten, RoB
Link naar reactie
Maar das juist het vreemde, er WAS geen andere software die de modem in gebruik kon hebben, ik had namelijk behalve windows nog helemaal niks anders geinstalleerd. Had ook tig keer de modemdrivers eraf gegooid en weer erop gezet, laatste drivers erop gezet, niks, nakkes nada.... Ook niet nadat ik in opdracht van Acer de recovery cd's gedraaid had, waarna alles opnieuw geinstalleerd wordt. Dus heb ik weer gebeld en nu hebben ze hem dezelfde dag nog (ik ben onder de indruk) opgehaald. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...