Ga naar inhoud

laptop hd uitbereiding ?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb al enkele jaren naar volle tevredenheid een toshiba laptop. Een tijdje terug heb ik er iets ram bijgeprikt. Het is een 475mhz met nu 192mb ram. Ook wou ik de harde schijf vervangen voor een groter exemplaar. Er zijn nu echter alleen nog maar hardeschijven van minimaal 40gb te koop. Mijn laptop ondersteunt maximaal 38 gb. Dus een die hd kan ik wel vergeten ? Of zijn er toch mogelijkheden om deze te gebruiken ? Het betreft een Toshiba Sattelite 1640cdt
Link naar reactie
[quote:7b9d1c966a="bvvelde"]Er zijn nu echter alleen nog maar hardeschijven van minimaal 40gb te koop. Mijn laptop ondersteunt maximaal 38 gb.[/quote:7b9d1c966a]Dat is een verschil van 2, dat lijkt me niet zo'n groot verschil zolang de harde schijf maar herkend wordt. En dan nog afwachten hoe GB berekend is (1024x1024 ...) of met (1000 x 1000 ...). Met speciale overlay programma's is het restant nagenoeg altijd te benaderen. Maarre, misschien heb je dat helemaal niet nodig of is winst/verlies niet echt interessant.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...