Ga naar inhoud

Printer installeren + software


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben echt een newbie op het gebied van hardware installeren, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een Epson Stylus C40UX printer, die ooit gewerkt heeft, echter heb ik onlangs mijn harde schijf geformatteerd en vervolgens opnieuw de drivers voor deze printer trachten te installeren (daar ik de installatie cd + software kwijt was). Ik heb trouwens windows XP. Printer zit op de USB aansluiting aangesloten naast mijn scanner, echter als ik de drivers installeer ziet hij de nieuwe hardware wel, echter hij blijft zoeken naar de poort. Als ik op "stop zoeken" druk gaat hij wel verder installeren, geeft vervolgens een virtual poort aan als lokatie, vervolgens kan ik de printer wel zien bij "printers en faxapparaten" (staat ook gereed bij), echter ik zie hem niet bij apparaatbeheer. Als ik print gaat hij ook tekeer alsof hij print, maar de pagina blijft blank. Telkens bij het opstarten van mijn pc geeft hij aan: nieuwe hardware gevonden en ik krijg een scherm om software te installeren, echter ik ben dus die cd kwijt. Zal waarschijnlijk iets heel simpels zijn, toch? :oops: Bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...