Ga naar inhoud

printerafdruk te breed


Aanbevolen berichten

[quote:1cc99d78ec="mondeel"]Hoi Ik gebruik Win98SE en een HPcolorlaserjet. Bij het afdrukken van bijvoorbeeld email berichten komt niet alles op papier. Pagina 1 van 3 bovenaan wordt weergegeven als Pagina 1 v Alles aan de rechterkant verdwijnt. Wie weet waar moet ik zoeken. Nieuwste driver geinstalleerd helpt niet. groet Martin[/quote:1cc99d78ec] Welke? Kijk eventueel een op http://welcome.hp.com/country/us/en/support.html Misschien kun je na intypen van printer nr. en aanvinken "...troublesh..." wat meer te weten komen.
Link naar reactie
:o Bedankt voor de tip. Ik kan er nog niets mee maar de www is zeer uitgebreid, wie weet. Ikzelf denk dat er ergens in het systeem iets zit wat de printer overneemt en hardnekkig blijft gebruiken. Vroeger heeft ie 't goed gedaan en dan opeens??????? Zou een nieuwe installatie van Windows nog iets kunnen doen? groeten :roll: Martin
Link naar reactie
[quote:c4f9180b19="mondeel"]:o Bedankt voor de tip. enz.. Vroeger heeft ie 't goed gedaan en dan opeens??????? Zou een nieuwe installatie van Windows nog iets kunnen doen? groeten :roll: Martin[/quote:c4f9180b19] Vermeld toch nog even welke hp printer je hebt. En of je gecontroleerd hebt of je windows 98 jouw printer echt heeft geïnstalleerd. Eventueel wat je na "vroeger" hebt verandert. Je hebt dan meer kans op een goede tip van een v/d forumbezoekers. Groet, Henk.
Link naar reactie
Het betreft een Hp color laserjet 4500N Op Win98SE geinstalleerd, testpagina prima PCL 6 stuurprogramma 4.00 HPBF2320.DRV configuratiebestand: HPBF2320.DRV gegevensbestand: HPBF2320.PMD 14 bestanden in windows/system worden gebruikt door dit stuurprog :P Ook op de PC zijn geinstalleerd een Xerox Docuprint 4512, een Xerox Phaser 790 Misschien zijn er bestanden die elkaar dwars zitten. Zou ik van alle printers een testpagina moeten maken en dan alle bestanden in de system map deleten en opnieuw beginnen ? groet M :roll:
Link naar reactie
[quote:1e3e03663b="mondeel"]Het betreft een Hp color laserjet 4500N Op Win98SE geinstalleerd, testpagina prima PCL 6 stuurprogramma 4.00 HPBF2320.DRV configuratiebestand: HPBF2320.DRV gegevensbestand: HPBF2320.PMD 14 bestanden in windows/system worden gebruikt door dit stuurprog :P Ook op de PC zijn geinstalleerd een Xerox Docuprint 4512, een Xerox Phaser 790 Misschien zijn er bestanden die elkaar dwars zitten. Zou ik van alle printers een testpagina moeten maken en dan alle bestanden in de system map deleten en opnieuw beginnen ? groet M :roll:[/quote:1e3e03663b] Je hebt toch geen "drukkerij"? :D Je zult echt wel op het juist ogenblik de correcte stekers op de goede plaats hebben zitten en de op dat moment geldende printer hebben geselecteerd! Of herinstallatie uitkomst bied? Indien je alles verwijdert en eerst 1 printer installeert, kijkt of die goed werkt enz. tot ze er alle 3 opzitten - Slechter zal het niet worden. Zelf heb ik ooit 2 printers onder W98 er op gehad en dat ging goed. Wacht nog even op een expert, voordat je aan de gang gaat. Met mijn beperkte kennis haak ik hier af en het moge duidelijk zijn dat probleem nog niet is opgelost
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...