Ga naar inhoud

IMG branden...


Aanbevolen berichten

Ik heb diverse dvd-r downloads te branden op dvd maar deze zijn veelvuldig in het *.img formaat. Tot nu toe pakte ik deze img bestanden uit tot de bekende VIDEO_TS en AUDIO_TS mappen met isobuster waarna ik ze pleeg te branden met nero. Tot nu toe gaat dat bijna iedere keer fout, nero klaagt bij het starten van de brandcyclus dat de dvd inhoud niet opnieuw kan worden toegewezen, whatever dat ook moge betekenen.... De resulterende dvd speelt wel goed af op de pc, een home dvd player heb ik niet, maar toch zit het me niet helemaal lekker.... wellicht komt de image van een dvd-r en kun je die niet branden op een dvd+r? (lijkt mij sterk) Waar kan ik img bestanden rechtstreeks op dvd mee branden?, het liefst een programma welke GEEN installatie benodigd , dus een stand-alone exe. Mijn versie nero is 5.5.10.54 is dus de laatste 5.5 die er is, upgraden naar 6.xxx zie ik niet echt als een oplossing aangezien die a: bij mijn plextor brander zat b: het een pakket is wat ik ook volledig heb gekocht en ik geen zin heb om weer 60 euri uit te geven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...