Ga naar inhoud

sweex usb stick bootable


Aanbevolen berichten

goed, hier is het probleem en ik kan nergens op internet een werkende oplossing vinden... ik heb een sweex 32mb usb card en die wil ik graag bootable maken, dat kan met de software, maar niet in XP en dat draai ik... een image maken van een bootflop werkt niet en de startfiles gewoon kopieren ook niet...heeft iemand een idee hoe dit op te lossen? (mn bios ondersteund het booten van usb wel, dus dat wordt het probleem niet) bij voorbaat dank!
Link naar reactie
Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat dit kon! Lijkt me wel leuk, trouwens. Ik denk dat het niet uitmaakt wat voor OS je draait, want dat wordt juist geladen tijdens booten. Je stelt dat je in de BIOS USB-booten hebt aangeschakeld. Dat zal dus niet het probleem zijn. Ik kan immers ook via een USB floppydrive booten. Misschien heb je iets aan [url=http://www.aaltonen.us/mirror1/usb_memory_boot_setup.exe]dit[/url] tooltje. Het is gellof ik officieel voor een Dell USB key, dus ik weet het niet zeker. Laat het zeker even weten als het je gelukt is! Dit wil ik zelf ook wel weten! Suc6, Maarten
Link naar reactie
ja, dat tooltje had ik al geprobeerd...maar die herkent m'n usb stick niet...is alleen voor dell sticks... ik heb al geprobeerd de kernel van freedos erop te zetten, maar daar doet ie niets mee, bios staat goed afgesteld, maar volgens mij moet die stick op een aparte manier geformatteerd worden zodat die systemfiles vooraan komen te staan... het werkt echter niet in partition magic, die geeft aan dat ie 'm niet kan partioneren... enige optie is om 'm in windows 98 te formatteren met de sweex software, maar dat lukte me ook al niet, hij kan de drivers niet installeren...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...