Ga naar inhoud

Canon Powershot A80


Aanbevolen berichten

ik heb pas een powershot A80 gekocht maar ik krijg hem niet op mijn pc aan de praat. het lijkt iedere keer wel of hij geen stuuurprogramma kan vinden terwijl ik dat als het goed is wel op de cdrom staat. En dan ng iets klopt het dat er bij de A80 geen Nederlandse hanleiding zit bij mij zat een duitse. Weet iemand dan waar ik de Nederlandse kan downloaden
Link naar reactie
een handleiding vragen bij de nl-importeur zal inderdaad wat gaan kosten vrees ik. want die nl-importeur is formeel niet verantwoordelijk voor wat jij kocht! ook voor de garantie geldt zoiets, tegenwoordig. misschien toch nog maar eens een waarschuwing laten horen: vergewis je bij aanbiedingen ervan dat je in eigen land op garantie aanspraak kan maken!
Link naar reactie
Geen nederlandse handleiding wel een engelse (wat een flauwekul zeg volgens CANON nederland: Helaas is het, om redenen die verband houden met copyright rechten, niet mogelijk om handleidingen via onze site beschikbaar te stellen. Op de officiele powershotsite (Canon VS) is onderstaande handleiding te vinden GO FIGURE :P ) [url=http://www.powershot.com/powershot2/customer/pdf/PSA80CUG-EN.pdf] engelse handleiding A80[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...