Ga naar inhoud

nieuwe printer


Aanbevolen berichten

Datzelfde probleem ook gehad en nieuwe HP gekocht. Moest ook een "all-rounder" zijn, geschikt voor foto's en tekst. Daarnaast wilde ik randloos en volgens tich-testen kwam daaruit de HP Deskjet 5652 uit. Mooi zwart / grijs design ook. Moet zeggen, dat ie het helemaal waar maakt met tekstafdrukken op laserkwaliteit. Via tweakers, prijs 135 euro (excl. verzendkst)
Link naar reactie
[quote:f060f89552="AswinW"]Datzelfde probleem ook gehad en nieuwe HP gekocht. Moest ook een "all-rounder" zijn, geschikt voor foto's en tekst. Daarnaast wilde ik randloos en volgens tich-testen kwam daaruit de HP Deskjet 5652 uit. Mooi zwart / grijs design ook. Moet zeggen, dat ie het helemaal waar maakt met tekstafdrukken op laserkwaliteit. Via tweakers, prijs 135 euro (excl. verzendkst)[/quote:f060f89552]dat lijkt me wel een redelijke, vooral de tekst is erg belangerijk, moet gewoon duidelijk zijn en zonder vlekken. foto's doen we niet aan, maar soms wat plaatjes voor werkstukken voor school is wel makkelijk betrouwbaarheid is idd belangerijk, daarom had ik eigelijk al voor de hp gekozen
Link naar reactie
als je toch dat bedrag wilt uitgeven aan een printer die beperkte dingen moet gaan doen, zou ik eens kijken naar een all in one. ben zelf zeer, maar dan ook zeer tevreden over de simpele canon 190, die je ook voor die prijs kan kopen. je hebt er dan ´gratis´ een scanner én een kopieeraparaat bij. en qua inktcartridges (zonder chips, maar met softwarematig in te stellen afdrukteller) is canon zonder meer goedkoper.
Link naar reactie
-canon i850 -een van de zuinigste printers... goedkoopst in gebruik -uitstekende afdrukken (zowel foto's als normaal) -werkt met 4 cartridges (1 zwart, 3 kleur) -snel en redelijk stil, kost wat meer dan een goedkope lexmark... maar over de langere termijn is het gewoon goedkoper :) HP is zoooo duur vind ik voor z/w afdrukjes :-? elke cartridge schrik je je weer de pleuris van :P De canon word hier ook veel zakelijk gebruikt voor bijvoorbeeld mailings uitprinten etc edit: nieuwere versie is de i865 en er zijn ook wat goedkopere versies met dezelfde eigenschappen
Link naar reactie
Klopt, Canon timmert goed aan de weg zeker in prijs/kwaliteit en idd HP-cartridgeprobleem (financieel). Alleen wilde geen bovenlader en waar het papier onderin zit. Vreemd genoeg (misschien HP patent op) kon ik geen geschikt genoeg Canon-printer vinden of ander merk die dat ook heeft. Anders was ik zeker overgestapt ivm die dure cartridges.
Link naar reactie
die canon vind ik iets aan de dure kant, we willen nog net een versie goedkoper. van canon zie ik dan de i560 en bij hp zie ik de deskjets 5550 en 5650 of de nieuwe 5652. nog ff alle belangerijke punten. -er wordt veel tekst op gedaan af en toe is een plaatje, foto's zijn totaal onbelangerijk -betrouwbaar. -zo lang mogelijk moet hij meegaan met de inkt (die we eerst hadden "ook een hp" deed toch wel aardig lang met zwart hoor0 -rond de €100 dacht ik zelfs -het liefst de laadbak voor ik ben er nog steeds niet helemaal uit, want ook die ik heb opgenoemd vind ik toch aardig aan de prijzige kant
Link naar reactie
[quote:8ebc178525="zjarl"] van canon zie ik dan de i560 en bij hp zie ik de deskjets 5550 en 5650 of de nieuwe 5652.[/quote:8ebc178525]Ik heb zelf een I550. Destijds behoorlijk getwijfeld tussen een HP5550 en de Canon. Canon is echter (veel) voordeliger per afdruk, zeker zo snel en heeft uitgebreide driver features (boekjes op A5 afdrukken bijv.) Foto kwaliteit op deHP schijnt nèt wat beter te zijn. De I550 wordt onder Linux nog niet ondersteund, de HP wee ik niet (Mocht je ooit van Windows afwillen). Ik heb iig nooit spijt gehad van mijn aankoop.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...