Ga naar inhoud

Vidcart,geheugen of anders??


Aanbevolen berichten

vid kart: ASUS V8460 ULTRA DELUXE v45,23 - Geforce 4 Ti 4600 128mb Processor : amd xp 2400+ In mijn huidige pc zit msi mobo met 512 ( pc 2700 ) mobo kan ook 333mhz aan. Alles ging prima tot de hcc dagen. Ik heb op de hcc dagen 512 ddr (pc 3200) gekocht. Dus ik heb dit erin geprikt in slot2, zelfde tijd heb ik de pc geformateerd. Dus opnieuw xp dutch geinstalleerd, games geinstalleerd. Ik ging spelen, Het spel Tactical Ops ( Unreal tournament Mod ). Voorheen was mijn fps minimaal 60 omdat mijn beeldscherm niet meer aankon. Nu zat de fps op 50, en zwabberde heen en weer naar 30 en soms zelfs lager. Onspeelbaar. Nu heb ik mijn geheugen er weer uitgehaald, zelfde probleem. Denk oude was kapot ?! dus alleen de nieuwe erin gedaan Nog steeds Slecht. Mijn vid kaart rendered de walls ook niet goed. Dus als iemand Dicht tegen een muur loopt kan ik em van een afstand door de muur zien. Erg vaag allemaal , Kan iemand mij helpen met dit probleem ? Of weet een oplossing ? Bij voorbaat Dank!!!!
Link naar reactie
Ik heb dat niet gedaan,wat ik wel gedaan heb gisteravond. Ik heb bijde ddr'etjes er weer ingedaan,hij las het in als +/- 1 gig mem Nu heb ik de c:\ Geformateert en opnieuw xp pro geinstalleerd liep als een zonnetje Kom in windows, Dus het eerste wat ik doe [u:e8df986287]VOORDAT[/u:e8df986287] ik maar iets geinstalleerd heb is de chipset drivers installeren, van de mobo cd die erbij zat. Vraagt om reboot , prima doe dat. Na opstarten blijf ik een mooi BSOD'je krijgen met : "Unmountable boot volume" Als ik oude system configuratie terug haal , kan ik weer in windows zonder chipset drivers installeer ik ze weer, zelfde verhaal. Dus wat betekent dit ? chipset kapot ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...