Ga naar inhoud

Resetten van de HP cardridge 58 lukt niet...


Aanbevolen berichten

Hoe kan ik na het navullen van de HP 58 cardridge in mijn HP 7655.. Het weer voor elkaar krijgen dat hij hem als een volle cardridge aan ziet.. Ik heb het afplakken van die contactpuntjes als geprobeerd maar dat werkt niet of ik doe het niet goed.. Ik plak namelijk het eerste contactpuntje af en doe hem dan terug... Ik krijg dus geen foutmelding er wordt alleen gevraagd om een kalibratiepagina.. Dat doe ik dan maar... Dan haal ik hem er weer uit plak de 2e af.. En weer geen foutmelding dus druk ik maar een testpagina af.. Daarna verwijder ik weer de cardridge haal het plakband eraf en gelijk krijg ik een melding dat mijn cardridge bijna leeg is... WAT DOE IK VERKEERD!!! wie o wie kan mij helpen... mvg Jos Kikkert
Link naar reactie
Ik heb een deskjet 960 printer ook van hp. Het is altijd ellende ! Hij print fijn, is snel, maar de inktpatronen zijn een ergenis. Al zijn de patronen nog lang niet leeg, dan wordt het al onmogelijk gemaakt om verder te printen ! Ik heb 2 keer een zogenaamd 'leeg' patroon opengemaakt, om het zelf te checken. Bleek dat er nog 12ml (1e keer) en 14ml (2e keer) in het patroon zat ! Dit betrof een 42ml cartridge.....da's toch niet normaal... Ik weet ook niet wat je er aan kunt doen, want ik weet niet hoe de beveiliging werkt. Zo heb ik een kleuren patroon dat ik al weer kan weggooien, hij is nog maar 1 keer gebruikt, maar printen met kleur is niet meer mogelijk. Dit zomaar van de een op de andere dag terwijl hij er al weken in zat zonder te zijn gebruikt........een melding......en dan zou hij plotseling leeg zijn. De truc's die op internet zijn te vinden hebben bij mij ook nog nooit gewerkt. Ik zou wel eens willen weten wat voor beveiliging hp heeft toegepast, want ik ben het spuugzat !
Link naar reactie
beste bvelde.. ik baal inderdaad ook van die cardrigen van HP... maar mij is het nu inderdaad wel gelukt.. Ik heb ze dus gewoon zelf gevuld.. alleen kreeg ik dan steeds de foutmelding dat hij bijna leeg was en dat ik een nieuwe moest bestellen.. maar printen kon ik nog wel.. (ik weet niet hoe lang nog) Maar ik heb met zo'n truukje van internet het wel voor elkaar gekregen alleen op een iets aangepaste methode ... Plak de puntjes af volgens de plaatjes... plaatst de cardrige terug.. print een pagina,,, nu krijg je een foutmelding dat er iets mis is met de cardrige gewoon negeren en printen (hij geeft gelijk een volle cardridge aan) plak nu het tweede punt (jes) af en druk opnieuw een pagina af.. weer dezelfde foutmelding maar gewoon negeren... Haal nu beide plakkers eraf.. plaatst de cardridge terug en hij ziet hem als een nieuwe... Zo werkt het bij mij in ieder geval wel.. en ik ben weer heel blij... dit truukje scheelt me namelijk klauwen met geld.. mvg Jos Kikkert
Link naar reactie
Heel mooi dat het werkt ! Zou je misschien kunnen zeggen welke methode je toepast ? En waar heb je die gevonden ? Als het bij jou werkt dan moet het hier ook lukken nietwaar... Toch vindt ik het belachelijk deze gang van zaken....wij hebben altijd HP apparatuur gebruikt voor printers, scanners en dergelijke...., maar niet weer !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...