Ga naar inhoud

Geheugenkaart


Aanbevolen berichten

volgens de specs heb je sd-kaartjes voor deze camera nodig. sd kaartjes zijn uitwisselbaar met multimediacard kaartjes. verschil: sd heeft een miniem (wil nog wel eens kapot gaan en dan is kaartje niet meer te beschrijven...) knopje om het ding tegen (verder) schrijven te beveiligen, mmc heeft dat niet en is doorgaans een procent of 10-15 goedkoper. van kwaliteitsverschillen heb ik nog niet gehoord.
Link naar reactie
ik heb ook de G3 (al een klein jaartje), waarom heb je niet de G4 gekocht?? Geheugenkaart: Je kan zoals gezegd een SD of een MM kaart nemen. (waarom niet gelijk een hele koop gedaan met de camera erbij??). Ik heb een 128MB SD kaart. ik kan 150 foto's maken op een resolutie van 2048x1536 (instelling op camera N2048, op 1 na hoogste. hoogste is F2048 (minder compressie)). Wat voor kaart je koopt moet je zelf weten, ligt er aan hoeveel foto's je wilt maken zonder een computer op te moeten zoeken. Een 512MB kaart is volgens mij zo'n 130+ euro. een 128MB zo'n 50
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...