Ga naar inhoud

Digitale camera l'espion XS weergave beelden zijn zwart


Aanbevolen berichten

Er is een extra USB-card geinstalleerd in mijn computer (166MHz). De instellingen via system zijn waargenomen. Windows is 98 SE. De bijgeleverde software is ook aanwezig. Voor het weergeven van de foto's is het bijbehorende programma MGI Photosuite 4 SE geinstalleerd. In een andere computer werkt alles goed. (hier waren reeds de USB-uitgangen aanwezig) Het plaatsen van mijn card (412U 2 PORT USB PCI CARD) in deze computer gaf ook alleen maar zwarte plaatjes. Alle instellingen betreffende instellingen beeldweergave, eventulele updates van drivers (wat voor deze card niet noodzakelijkheid is) zijn geinstalleerd. Ik heb de card omgeruild in de veronderstelling dat de card niet functioneerden. Doch het probleem komt nog steeds voor. In system wordt de camera weergegeven. Ook de USB-poorten worden herkend. Het probleem is al bij de leverancier doorgegeven, maar het probleem was bij hun niet bekend. Ik heb ook diverse mailtjes naar DIGITAL gestuurd. Ook hier krijg ik het bericht van eventuele drivers. Via Windows Update is een update gedownload. Ook dit gaf geen resultaat. Kan dit probleem softwarematig opgelost worden?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...