Ga naar inhoud

AMD Athlon XP 2600+


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb laatst een AMD Athlon XP 2600+ gekocht. Na wat problemen met het herkennen van de SATA HDD, heb ik XP er eindelijk op. Hij kwam wel met de meldingen van NOT COMPATIBLE WITH WINDOWS LOGO... Dit maakt toch niets uit? Ik neem aan dat de onderdelen dan niet in die lijst staan en niet getest zijn? Of wordt mijn systeem hierdoor echt onstabieler? Overigens, weet iemand een image programma zoals ghost waar ik mijn image mee kan maken en die ook SATA harde schijven kan vinden? Volgens mij kan Ghost dit niet, of wel? Mijn processor draait overigens meestal op 51 graden. Is dat teveel? Nee toch? Ik hoorde dat hij eigenlijk kouder moet zijn? Of maakt dit ook niets uit? Ik heb een systeem met cdrom, cd brander, dvdrom en SATA hdd. De voeding is echter 300 Watt. Maar ik heb geen plannen om hem voorlopig meer uit te breiden. Kan het ook zijn dat deze voeding te slap is, dat daardoor de temperatuur hoger ligt? Greetz, Tha Ron-aldo ;)
Link naar reactie
Maakt niets uit. Dat windows logo geneuzel komt doordat de fabrikant niet een flike smak geld aan MS heeft betaald om de drivers te laten testen. Als de fabrikant een goede driver gemaakt heeft moet dat niets uitmaken. De temperatuur is goed, 50 graden is normaal voor een AMD niets om je zorgen over te maken. 300 Watt is voldoende, maar geen overkill, verder heeft dit niets met de temperatuur van processor te maken. Nou ja bij na niets het kan zijn dat je kast wat warmer wordt omdat je voeding wat harder moet werken maar dat verschil is nihil. Verder kan je een SATA disk gewoon met ghost klonen. Alleen kan je niet van IDE naar SATA klonen voor systeem schijven. Weet niet hoe dat zit met ouder versies van ghost. Probeer het eens !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...