Ga naar inhoud

HP Deskjet 690C Printer


Aanbevolen berichten

Hallo... Thuis hebben we nog een wat oudere printer, een HP Deskjet 690C... Eerst drukte hij goed en wel af. Maar nu niet meer.. Hij kan testpagina's afdrukken en in Word kan hij ook printen. Maar de software die word gebruikt bij het scannen geeft wanneer je wilt printen de melding: Printerfout... Start Windows opnieuw op en probeer het opnieuw!! Nou heb ik een keer een ander toetsenbord gekocht van Logitech, deze geinstalleerd en alles deed het, maar zodra ik het nieuwe toetsenbord eraf haalde, kwam hij dus met deze melding. Wanneer ik de printer opnieuw installeer, komt hij nog steeds met dezelfde melding. Ik heb ook het scanprogramma opnieuw geinstalleerd, ook niets!! Zelfs Windows opnieuw geinstalleerd, zelfs dat helpt niet! Wat moet ik nu doen? Ik heb nu het oude toetsenbord er weer aan hangen, maar wanneer ik de printer opnieuw wil installeren, krijgt de cd-rom het icoontje van Logitech, terwijl ik deze software er allang af heb gegooid. Installeren met deze cd-rom gaat wel, maar het printen gaat dus niet goed! Sorry dat ik beeldscherm alleen al met mijn probleem vul, maar ik moet het toch uitleggen? :lol: :lol: HELP!!! Ps. Ik heb ook nog een andere HDD, die ik niet heb geformatteerd sinds de foutmelding. Zou het kunnen dat hier iets fouts op is geïnstalleerd? :oops:
Link naar reactie
Ik heb zelf het vermoeden dat het daar ook aan ligt... Dat ik die andere schijf niet heb geformatteerd... Het toetsenbord heb ik eraf gehaald, omdat ik een nieuwe pc had gekocht. Het oude er dus weer aangedaan en ineens kon ik niet meer printen. Heel vaag allemaal!! De scanner en de printer zitten inderdaad beiden op LPT1. De scanner gaat naar de pc en de printer gaat naar de scanner. Deze configuratie heb ik altijd werkend gehad. Dus wanneer ik tijd heb, zal ik ff die andere hdd formatteren. Maar normaal gesproken installeert hij toch alleen maar bestanden op naar de locatie die je opgeeft?? Meestal zet ik alleen maar downloads op de andere schijf... :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...