Ga naar inhoud

SATA schijf niet in verkenner


Aanbevolen berichten

[quote:527f0a2534="Kingforaday"][quote:527f0a2534="BrigitteW"]Tijdens setup niet, na installatie wel. Doe je ook in schijfbeheer.[/quote:527f0a2534] Krijg je daar dan geen problemen mee achteraf? Stel dat ik windows op schijf H zet en daarna verander in C, dan komt toch alles in de war?[/quote:527f0a2534] Daarom kan dit ook niet met schijfbeheer; de opstartschijf veranderen. Het kan wel met Partition Magic (DriveMapper doet dat dan). Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik denk wel dat er problemen kunnen ontstaan. Ook Drivemapper kan nooit ALLE verwijzigingen opsporen, sommige programma's hebben instellingen in anders dan 'standaardinstellingsbestanden' (mooi woord voor scrabbel:D) opgeslagen. Zet Windows gewoon direct op de C: schijf, zodat je hiermee zo min mogelijk problemen krijgt.
Link naar reactie
Partition magic is een k*t proggie, hele slechte ervaring mee. Ik ben het volgende van plan: Heb nu een schijf van 120 gig die is verdeeld in drie stukken en een daarvan is c:windows. Met de sata schijf er nu bij wil ik windows daar op zetten en de gehele schijf opdelen in drie stukken en de oude schijf opdelen in twee stukken. Kan ik van te voren de schijfletters niet veranderen? Of werkt dat niet i.v.m. opstarten?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...