Ga naar inhoud

Draadloos internet


Aanbevolen berichten

Kun je misschien nog wat meer informatie geven, namelijk: - Wat wil je precies gaan doen, een netwerk maken met daarin een desktop pc en een laptop? Heb je al netwerkapparatuur (bijvoorbeeld een router voor de internetverbinding) of heb je nog helemaal niks in huis? - ben je van plan een internetverbinding te gaan delen via het netwerk en zoja, wat voor internetverbinding (kabel? ADSL?) - hoeveel wil je uitgeven voor al deze zaken? Draadloze netwerkapparatuur kan vrij prijzig zijn... Ik gebruik zelf draadloze netwerkapparatuur van Asus, bevalt me prima moet ik zeggen. Ook als het signaal dwars door een betonnen vloer moet, haal ik de maximale snelheid.
Link naar reactie
een draadloze verbinding die in de laptop zit is minder sterk dan een kaart. Ik weet niet of je hier wat aan hebt, maartoch... Verder heb ik thuis een Avaya router, werkt best. Je hebt nu ook een snellere draadloze verbinding (zie ook C!T), is sneller dan de 11mbit/s die ik heb. Is volgens mij 100mbit/s (maar 50 effectief)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...