Ga naar inhoud

Levering Dell PC


Aanbevolen berichten

Dell heeft blijkbaar een knots van een logistiek probleem :x Mijn systeem, dat op 30 december j.l. besteld is, zou op 6 januari verstuurd zijn. Zending bestaat uit 3 dozen; 1 doos staat nu bij UPS in Best, de rest nog in Ierland ..... Wie heeft er ook problemen met de levering van zijn Dell systeem. (Systeem zelf is overigens geweldig en nog goedkoper als bij de Aldi; en je hoeft niet, zoals bij de Aldi, vooraf op de stoep te gaan slapen (hoogstens kun je achteraf (als je al betaald hebt !!!) wachten tot je een ons weegt))
Link naar reactie
Ze rekenen zelf geloof ik ongeveer 2 tot 3 weken voor een aflevering van een PC. Het kan alleen voorkomen dat er van een bepaald type meer worden besteld dan verwacht. Op dat moment moeten ze dus razend snel gaan produceren (want ze hebben geen echte voorraad). Pas als jij je PC besteld gaan zei hem voor je maken (daarom hebben geen overschot aan oude materialen en kan hun prijs iets lager zijn). Pas als je over 2 weken nog niets hebt zou ik eens gaan bellen. Nog even een kleine opmerking over die levering die 3 maanden zou hebben geduurd. Op zo'n moment zou ik gewoon je geld terug vragen want dat is toch echt niet normaal.
Link naar reactie
Klinkt inderdaad bekend in de oren Zelf ook pas een Dell besteld. Op 22-12 jl. istie verzonden door Dell. Dan staan de dozen een tijdje in Ierland of Best.... en ineens istie er dan. In mijn geval op 7-01 jl... Da's 2 weken, incl al die gekke feestdagen. Daar zal voor UPS ook wel het probleem liggen. Die hebben immers ook Kerst enzo. Dus hoop voor je dattie binnenkort wordt bezorgd.
Link naar reactie
[quote:e8ff72f9f2="Wisja"] Nog even een kleine opmerking over die levering die 3 maanden zou hebben geduurd. Op zo'n moment zou ik gewoon je geld terug vragen want dat is toch echt niet normaal.[/quote:e8ff72f9f2] Ja, waren we van plan. We dachten al dat die UPS bezorger die PC had meegenomen/gejat. Toen we klachten gingen indienen werd hij al snel bezorgt, het is maar dat er niet echt haast achter zat, anders hadden we meteen geld terug gevraagd. Die PC kostte toen 6000 Gulden, vanwege de splinternieuwe Geforce3 die toen nog 1300 gulden kostte :P
Link naar reactie
Ze antwoorden nog niet eens op een mail waarin ik aangaf geintresseerd te zijn om eem pc te kopen. Het gaat schijnbaar veel te goed met Dell. Overigens, kijken jullie hier eens naar. Want er is iets vreemds aan de hand met de prijzen inclusief/exclusief btw. Hieronder het mailtje aan dell. [quote:1c613135aa]Ik heb al diverse malen uw site bekeken op zoek naar een Dell-systeem. Nu loopt er een tv-actie, en voor die actie ga ik dus naar de site www.dell.nl/tv En ja hoor, daar staat-ie, de Dimension, bekend van tv. Hij kost zoals in de tv-reclame 749,-- euro, en de site vermeld dat dit inclusief btw is. Goed, vervolgens klik ik op het groene knopje "Configureer en Bestel". Ik word doorgeprikt naar een volgende pagina, En daar staat hij weer, de Dimension 2400 tv aanbieding. Wie schetst mijn verbazing als ik vervolgens aan de onderkant van die site zie dat de prijs 750 euro is exclusief btw. Inclusief komt hij op 892,50 euro. En dat vind ik om maar zacht te zeggen raar. En dit is niet het enige, ik heb vorige week meerdere keren gedacht dat de prijzen gewoon niet kloppen als het aankomt op inclusief of exclusief btw. Graag zou ik hierover dus opheldering willen, en tevens nog een vraag. Ik heb geen enkele belangstelling voor een monitor. Ik heb momenteel een 22" IIyama van nog geen 3 jaar oud, u zult begrijpen dat ik die niet weg zal doen. Maar ik zie geen enkele mogelijkheid binnen de configuratie om de monitor weg te laten. Is dit inderdaad niet mogelijk? [/quote:1c613135aa]
Link naar reactie
[quote:e40d47f00d="Noesje1"]Ik heb al diverse malen uw site bekeken op zoek naar een Dell-systeem. Nu loopt er een tv-actie, en voor die actie ga ik dus naar de site www.dell.nl/tv En ja hoor, daar staat-ie, de Dimension, bekend van tv. Hij kost zoals in de tv-reclame 749,-- euro, en de site vermeld dat dit inclusief btw is. Goed, vervolgens klik ik op het groene knopje "Configureer en Bestel". Ik word doorgeprikt naar een volgende pagina, En daar staat hij weer, de Dimension 2400 tv aanbieding. Wie schetst mijn verbazing als ik vervolgens aan de onderkant van die site zie dat de prijs 750 euro is exclusief btw. Inclusief komt hij op 892,50 euro. [/quote:e40d47f00d] Ja dat is effe een weetje. Als je configureer & bestel doet dan wordt de garantie op 3 jaar pickupandreturn gezet ofzo. Dan is de prijs dus in 1 keer veel hoger. Als je dan zelf de zaak weer aanpast kun je de orginele prijs weer maken. 2e weetje: Als je via een aanbieding een compleet andere PC samenstelt (andere onderdelen) is 'ie vaak goedkoper dan wanneer je een 'value' systeem als basis gebruikt. Raar maar waar. Op de Dell site geldt: op alle mogelijke manieren proberen, op een gegeven moment heb je de laagste prijs te pakken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...