Ga naar inhoud

Isolatiemateriaal kopen; welke?


Aanbevolen berichten

Ja, maar daar had ik het dus niet over...Sorry hoor, dankjewel voor de tip, maar ik heb liever een neopreen/pyramidefoam plaat i.p.v dat (dure) auto schuimrubber. Dus; wat is het beste: 1.) De OC-shop soundkit [img:6ec9df77cb]http://www.oc-shop.nl/website/pics_products/Sound-kit.jpg[/img:6ec9df77cb] 2.) Akasa PAX mate Noise killer set van Eynstein [img:6ec9df77cb]http://www.eynstein.nl/ai/paxmate.jpg[/img:6ec9df77cb]
Link naar reactie
[quote:afdcaf102b="carlobernardini"]...maar ik wil geen loodzware pc :wink: ... Dus, welke is het beste van deze twee? Ik denk dat ik meer naar de mat van eynstein neig, want dat is meer...en het isoleert! meningen?[/quote:afdcaf102b] ga naar de gamma en haal geluidsisolatie matten .... van die bergjes foam matten... stuk goekoper en netzo effectief... alleen ff zelf snijden enzo :wink: ik heb nog wat bitumen matten liggen... alleen heb geen zin om me kast van 20 kilo nog zwaarder te maken :P
Link naar reactie
[quote:86f2991a42="Vandread"][quote:86f2991a42="carlobernardini"]...maar ik wil geen loodzware pc :wink: ... Dus, welke is het beste van deze twee? Ik denk dat ik meer naar de mat van eynstein neig, want dat is meer...en het isoleert! meningen?[/quote:86f2991a42] ga naar de gamma en haal geluidsisolatie matten .... van die bergjes foam matten... stuk goekoper en netzo effectief... alleen ff zelf snijden enzo :wink: ik heb nog wat bitumen matten liggen... alleen heb geen zin om me kast van 20 kilo nog zwaarder te maken :P[/quote:86f2991a42] hahaha, thx voor het advies... Komt zeker door allerlij wcinstallaties in de kast? (nee, geen wc, maar wc - watercooling :wink:) Maar mijn kast moet maar beter licht blijven, alhoewel die gamma-matten wel een goed alternatief voor die speciale matten zijn. Zijn ze eigenlijk zelfklevend? Maar welke mat zou jij nou kiezen als je een van deze moest kiezen? alvst bedankt
Link naar reactie
Bitumen matjes zijn zelfklevend (meestal). Nadeel is dat ze zwaar zijn. Ze verminderen paneelresonanties. Wat bij mij goed werkt is schuimrubber met noppen aan een zijde. Verkrijgbaar bij de bouwmarkt. Dit dempt inwendige geluidsgolven. Je kunt ook kijken of je een paar tapijttegels kunt vinden; die zijn meestal zelfklevend, niet te zwaar en dempen geluid en trillingen goed.
Link naar reactie
[quote:330b8d1945="Vandread"]ik zou naar de gamma gaan en denk dat die matten zelfklevend zijn :) bel / vraag anders ff nee mijn kast is gewoon loodzwaar :P en er zitten redelijk wat hardware in, passen 6 5,25inch apparaten in [img:330b8d1945]http://www.chieftec.de/images/big/DA-01B-D.jpg[/img:330b8d1945][/quote:330b8d1945] -Hijg- zo'n ding zou ik ook wel eens willen hebben :D ... Prachtig.... Maarja, thx voor de reacties! Eierschuim helpt natuurlijk ook, maar waar zou ik dat kunnen krijgen...... In iedergeval denk ik dat ik gewoon maar eens een bezoekje aan de praxis of gamma ga brengen, dan kom ik er wel uit....en het is een stuk goedkoper!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...