Ga naar inhoud

HP Laserjet 4M - Papier loopt steeds vast


Aanbevolen berichten

Ik heb een 2e hands Laserjet aangeschaft, echter het probleem met dat ding is dat zodra ik een aantal printopdrachten heb verwerkt, er in 1 keer een opdracht komt waar het papier achterin het loopwerk vast loopt. Kan een keer gebeuren dacht ik, spoeltjes en bandjes schoongemaakt en nog een keer proberen, maar weer loopt deze steeds vast (krult helemaal op bij de laatste rol) Geprobeerd met een halfvolle papier bak, volle papierbak, nagenoeg lege papierbak, maakt niet uit. loopt nog steeds vast Geprobeerd met een koude start, warme start, Grote printopdracht (100 pagina's) kleine opdracht (1 pagina) , maakt niks uit, loopt nog steeds vast Drivers maar een keer vervangen (sja je weet het op een gegeven moment niet meer.) maar ja dat had ik van te voren wel kunnen zeggen dat dat ook niet zou helpen. Ik geef het op, ik weet het simpel weg niet meer! Kent iemand dit probleem, of heeft iemand een tip waarme dat opgelost kan worden of wat dan ook. Ik hoor het graag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...