Ga naar inhoud

Nieuwe HD kopen


Aanbevolen berichten

Ik wil een nieuwe hd kopen van 120 gig. Welke kan ik het beste kopen. Ik heb een AMD athlon 1 ghz, 512 ram + ati radeon 8500 LE en 38 gig nu. Ik heb gehoord dat er nu andere aansluitingen zijn voor hd's. Dus ik weet niet of de allernieuwste wel bij mij aangelsoten kunnen worden. Weten jullie welke schijven goed zijn. Ook zie ik vaak dat 2mb cache duurder is dan 8 mb cache, terwijl 8 mb mij beter lijkt.
Link naar reactie
Inderdaad, sata ondersteunt de moederbord niet dus let op dat je een IDE schijf neemt. 8 MB cache zul je alleen merken als je veel met grote bestanden werkt, als je niet zo'n gebruiker bent zou ik gewoon een 2 MB cache nemen. Zelf gebruik ik Maxtor, ben ik zeer tevreden over. Ze hebben ook een mooie speciale driver die het nog eens een extra performance boost geeft: http://www.maxtor.com/en/support/downloads/maxboost/download.cfm
Link naar reactie
Dit is mijn moederbord. Kan daar die hd op aangesloten worden als 2cnd hd? AK74-EC Chipset VIA KT133 / 686B CPU Socket Socket A CPU Supported AMD Athlon /Duron processor 600MHz~ 1.2GHz and faster Memory 3 DIMM socketsmax. 1.5GB (unbuffered or registered)Supports PC 133¡¢VCM SDRAM PCI IDE Dual PIO mode 3/4 EIDE channels up to 4 IDE devicesUltraDMA/100 transfer rate up to 100MB/sec Super I/O 2 x NS16C550A compatible UARTs1 x SPP/ECP/EPP parallel port External Connectors 2 x USB, 2 x DB-9, 1x DB-25, 1x PS/2 Mouse, 1 x PS/2 Keyboard,1 x game/MIDI, 3 audio jacks Internal Connectors 1 x IrDA, 2 x external USB, 2 x IDE, 1x Floppy, 1 x ATX power, 3 x fan, 1 x WOR, 1 x WOL, 3 x internal audio Power Management ACPI and OS direct power managementWake-on event: RTC/Modem/LAN Hardware Monitor System, Processor temperature Expansion Slots 1 AGP slot (Supports 4x/2x AGP)4 PCI slots1 AMR slot1 ISA/PCI slot Audio On Board AC`97 Audio codec Other features Suspend to RAM BIOS Award / 2Mbit Form Factors ATX, 4 layers30.5 cm x 22 cm12.0 inch. x 8.66 inch. All specifications above are subject to change without prior notice
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...