Ga naar inhoud

HELP kopen of niet?


Aanbevolen berichten

Een familie lid heeft mijn zijn laptop aangeboden voor 140 euro ik zou graag weten of het nu het geld wel waard is? het gaat om een Compaq presario 1260 Gegevens Laptop: Display 12.1 inch HPA Display Processor 475 MHz AMD-K6-2 Processor with 3D Now! Technology Cache Memory 64 MB 100 MHz SyncDRAM, Shared Memory Architecture - 4 MB Dedicated for Video Memory. Expandable to 320 MB CD-ROM Drive 24X Max CD-ROM drive Hard Drive 4.0 GB hard drive Modem 56 K PCI Diskette Drive 3.5 inch 1.44 MB diskette drive Defect: Kabel tussen laptop en scherm zit breukje in. Werk wel alleen wanneer scherm heel klein beetje open staat (kan je dus niet tikken en heel lastig kijken.) Werkt nog uitstekend met los beeldscherm eraan.Met een nieuw kabeltje wel opgelost.
Link naar reactie
[quote:d339a98d5f="real rock"]het gaat om een Compaq presario 1260 [/quote:d339a98d5f] Tja, als je het er voor over hebt? Vanwege dat scherm vind ik het toch wel wat veel. Zit er USB op? Als de accu goed is, tja ... maar eigenlijk is die daarvoor niet bruikbaar. Als het te repareren is, dan lijkt me 140 euro de maximum prijs inclusief die reparatie.
Link naar reactie
Alleen kopen als hij gereparareerd en wel is. Als ALLES goed functioneert! Als je het ding moet laten repareren (bij Compaq) ben je scheppen met geld kwijt. En het is de vraag of hij nog wel te repareren is. Zelf heb ik een Presario 1200 notebook en ik kan je zeggen, bij deze machine is de accu helemaal brak. Na ongeveer een jaar kon je het notebook nog maar een half uur aanhebben voordat hij alweer in de standby mode ging omdat de accu bijna leeg is. Eigenlijk kan ik hem alleen fatsoenlijk gebruiken met 'de stekker in het stopcontact' Een nieuwe accu gaat snel zo'n € 150 kosten bij Compaq, alles is reteduur bij hun. Daarom dus nogmaals, alleen kopen als alles (dus ook de accu) goed functioneert zodat je niet zelf onderdelen hoeft te bestellen achteraf. Alleen dan vind ik het de prijs enigzins waard, alhoewel het dan nog wel ietsjes goedkoper kan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...