Ga naar inhoud

HDD Herstellen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb een 160gb Maxtor HDD. Hier stnden eerst 2 partities op 1 van 20 en de andere met de overige schijfruimte. Nu wilde ik van deze 2 partities weer 1 maken, dus ik dacht ik schakel de hulp van partition magic in. Ok dan het verwijdernev an ene partitie ging goed en bij task 2 (resize partition) bleef de teller op 8% staan. Ik dacht gewoon rustig afwachten maar na 1 uur stond tie nog steeds op 8%. Als ik nu in schijfbeher kijk staat mijn schijf er gewoon met 1 partitie van het goede formaat, alleen ik kan nisk met deze partitie alleen maar verwijderen. Als ik in pm kijk zie ik de partitie staan met het pm bestandssyteem. Nu is mijn vraag is het mogelijk om de schijf nog te laten werken met de data die erop staat? Ik heb er namelijk 120gb aan data op staan en zou het zeer jammer vinden als dit eraf gaat. Oftewel is er een soort recovery voor of programma? Alvast hartelijk bedankt.
Link naar reactie
Yep ok Wim, ik weet het. Maar om nou even 130gb te backuppen, ten eerste heb ik ook niet veel andere schijven waar ik het op kan zetten. En om het allemaal op cd'tjes te gaan branden is ook niet echt een geode optie. Mijn vorige ervaring met pm was oook niet al te best (mijn vorige topic ging ook over hdd van 120gb), maar ik vertrouwde er dit keer wel op :o .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...