Ga naar inhoud

Nokia datakabel...


Aanbevolen berichten

ik installeer de software die erbij hoort, en de rest.. maar mijn pc blijft zeggen dat ik geen telefoon heb aangesloten... ik start de pc opnieuw op, met de telefoon aan de datakabel, en dan zegt XP dat er nieuwe hardware gevonden is en dat er van ales geintalleerd wordt... vervolgens zegt XP dat alles klaar is.. en nog doet niks het, wat kan het zijn?
Link naar reactie
[quote:e2a0ae5a41="200sx Driver"]uhm, even uitleg a.j.b.. ik ben denk ik wat minder handig met computers dan jij... usb2=? en sp1=?[/quote:e2a0ae5a41] USB 2.0 is de voorloper van usb1.1, ze passen wel in hetzelfde slot. nana, hier ffies een foto ervan:[img:e2a0ae5a41]http://www.realmoftaraka.com/usb.jpg[/img:e2a0ae5a41] sp1=service pack 1, gewoon te downloaden op windows update.
Link naar reactie
[quote:9458e4fc71="200sx Driver"]vervolgens zegt XP dat alles klaar is.. en nog doet niks het, wat kan het zijn?[/quote:9458e4fc71] verklaar je nader. Ik sluit nieuwe hardware aan en XP zegt oke, wat verwacht je dan dat er gaat gebeuren ? Dat hij uitzichzelf gaat bellen of smsén ? Wat is het probleem eigenlijk. (vooorbeel d: stop memory key, xp vindt hem en er geberut daarna echt niets totdat ik hem wat ga laten doen)
Link naar reactie
ik moet plaatjes van mijn pc naar de telefoon kunnen sturen, als beeldschermpje zeg maar. en muziekjes, en sms van telefoon in pc kunne zetten. maar als ik het programma van nokia start, zegt dat programma dat er geen telefoon aangesloten is, al zei XP daarvoor dat alles was aangesloten en geinstalleerd. en de kabel is ook geinstalleerd.
Link naar reactie
heb je al wat geklooid met de nokia connection manager? Als het goed is staat er rechts onderin je beeld, bij de klok, een symbooltje van de nokia connection manager (het lijkt op een blauwzwart batterijtje). als je hierop dubbel klikt wordt de connection manager geopend, je kan dan een verbinding maken met je telefoon (ik denk dat je voor een seriele aansluiting moet kiezen). Ik zou zeggen, probeer eens wat uit! N.B. hieronder een stukje tekst uit de handleiding van de nokia software, misschien kun je hier iets mee? Je moet ieg ook software voor je datakabel installeren. [i:110ba7dfa7] "HOW CAN I GET MY NOKIA MOBILE PHONE WORK IN NOKIA CONNECTION MANAGER USING DKU-5 CABLE?" Preconditions: You have Nokia mobile phone, DKU-5 cable, Windows OS, correct Drivers to DKU-5 cable and Nokia PC Suite 5.1 1) Install the DKU-5 drivers to your computer according to Nokia DKU-5 Installation Guide 2) Plug in the Cable, Windows should recognize the cable and find the drivers for it. Select Yes to the Digital signature question and the drivers are installed OK. 3) Start Nokia Connection Manager (if not already open) 4) Turn Serial Media on. 5) Select correct COM port from list shown by pressing "Advanced" button in Nokia Connection Manager 6) Plug in the cable to the phone 7) The phone should be shown in the list [/i:110ba7dfa7]
Link naar reactie
[quote:ade3743c33="200sx Driver"]maar als ik het programma van nokia start, zegt dat programma dat er geen telefoon aangesloten is,[/quote:ade3743c33] Heb je een officiële Nokia datakabel, of een andere? Want als het goed is werkt alleen de officiële datakabel met Nokia PCSuite (zo heet dat programma toch ongeveer?). Programma's die wel zouden moeten werken met andere datakabels: MobiMB, Oxygen Phone Manager, enz... En als je een DKU-5 kabel hebt, moet je ook nog een [url=http://www.nokia.com/nokia/0,8764,5447,00.html?applicationId=274&prodSupAppID=1&productId=229&categoryId=18&languageId=%23]driver[/url] downloaden. (als je niet weet wat voor kabel het is, klik je op de link en dan zie je een plaatje van een DKU-5 kabel, dan kan je het vergelijken)
Link naar reactie
heren, bedankt voor alle tips! het is idd een originele Nokia kabel, de telefoon staat ook aan, de conection manager is er ook, maar die zegt me dus dat er geen telefoon is aangesloten. ik zal vanmiddag weer eens verder gaan prutsen... kan ook zijn dat mijn pc wat moeite heeft het te snappen, dat had ik ook al toen ik mijn digitale camers an scanner installeerde, toen werden ook alle USB poorten al door de war gehaald leek het wel. I will keep you posted! Eric
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...