Ga naar inhoud

Laptop hd probleem


Aanbevolen berichten

Kan iemand mij uit de brand helpen? ik heb op mijn laptop windows xp geinstaleerd. De hd bestaat uit 3 partities. er stond ook nog win.98 op, dus vroeg hij tijdens het opstart scherm welke windows ik wilde. Dit wilde ik weg hebben, nou heb ik dit gedaan in de boot ini en de tweede regel verwijderd. Dit is dus stom geweest :oops: nu krijg ik tijdens opstarten de melding bestand system32 hal.dll ontbreekt instaleer dit bestand opnieuw! Verder doet hij niets meer, start niet verder op wat ik ook probeer. Heeeeeeeeeelp! :(
Link naar reactie
Waarschijnlijk is je bootloader verkloot. Je kan dit proberen te herstellen via de repair functie op de windows xp cd-rom. Dit gaat als volgt: 1. Bios instellen op booten vanaf cd 2. Cd van win xp erin 3. Kiezen voor R, de installatie van windows herstellen 4. Rustig wachten :D 5. Opnieuw opstarten, en als het goed is doettie het dan weer. Scenic20 [EDIT] Wat een vreselijk iets is dat toch dat we op school toetsenborden hebben met een qwerty-klavier. Je maakt veel typo's als je een Azerty-klavier gewend bent. [/EDIT]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...