Ga naar inhoud

Nieuwe pc 800-1000 euro


Aanbevolen berichten

[quote:14c251a488="hjs"][color=darkblue:14c251a488][i:14c251a488]Kan het niet laten.[/i:14c251a488][/color:14c251a488] Als je naar me luisterd is er helemaal geen heel systeem. ipv 1000 euro voor een heel systeem koop je alleen de Radeon voor 300 euro. [b:14c251a488]Dat is een besparing van 700 euro !![/b:14c251a488][/quote:14c251a488] nee de oude pc is rot, werkt allemaal half en zijn mic krijgt ie niet meer aan de praat.
Link naar reactie
[quote:5d67349c6e="sdk"] (meer mensen dan pc's daar dus dat geeft problemen :P )[/quote:5d67349c6e] Dat ken ik. Met zn 3-en hier en ik maar de pc schoon houden (tegen spyware, virussen etc.) Nou, ik heb maar een eigen gekocht en zie nu na 3 weken die pc al helemaal vol staan met zooi. :lol: Maar ik weet wel dat een nieuwe pc daar niet tegen helpt, hoe snel hij ook is, spyware en virussen blijven het vertragen. (die oude pc hier is een P4 2,66 Ghz met 1024 MBRAM) Tenzij de oude pc blijft, en er met een extra pc evenveel mensen als pc's zijn. (trouwens, die pc heeft dus 1024 MB geheugen en een geforce 4 ti4200, had ik dus gekozen voor games enzo, de rest doet echter niet meer dan internetten/textverwerking. Nu ik een eigen heb ga ik denk ik wat geheugen jatten. Ze merken het echt niet als ze nog 'maar' 512 hebben :) )
Link naar reactie
[quote:b10ce6c8fb="ludere"][quote:b10ce6c8fb="sdk"] (meer mensen dan pc's daar dus dat geeft problemen :P )[/quote:b10ce6c8fb] Dat ken ik. Met zn 3-en hier en ik maar de pc schoon houden (tegen spyware, virussen etc.) Nou, ik heb maar een eigen gekocht en zie nu na 3 weken die pc al helemaal vol staan met zooi. :lol: Maar ik weet wel dat een nieuwe pc daar niet tegen helpt, hoe snel hij ook is, spyware en virussen blijven het vertragen. (die oude pc hier is een P4 2,66 Ghz met 1024 MBRAM) Tenzij de oude pc blijft, en er met een extra pc evenveel mensen als pc's zijn. (trouwens, die pc heeft dus 1024 MB geheugen en een geforce 4 ti4200, had ik dus gekozen voor games enzo, de rest doet echter niet meer dan internetten/textverwerking. Nu ik een eigen heb ga ik denk ik wat geheugen jatten. Ze merken het echt niet als ze nog 'maar' 512 hebben :) )[/quote:b10ce6c8fb] van dat geheugen wordt ie echt niet sneller :wink: . En je oude pc moet je natuurlijk niet weggooien. En voor spyware heb je firewall en ad-aware
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...