Ga naar inhoud

Gaming headset?


Aanbevolen berichten

Ik zoek dus een goeie headset om te gamen (dus inclusief mic). Budget het liefst niet hoger dan 50 euro en wat voor mij vooral belangrijk is is dat hij echt lang mee gaat. Heb nu in 4 maanden tijd 3 headsets versleten waarvan 2 heel dure....en dat is elke keer omdat die kabeltje brak worden en heb er het afgelopen jaar al teveel geld aan uitgegeven dus daar wil ik nu vanaf. Verder natuurlijk een goeie kwaliteit wat je mag verwachten voor die prijs. Iemand tips of ideëen??
Link naar reactie
Ik gebruik al een flinke poos een headset van Plantronics. Ideaal ding. Lichtgewicht, goed geluid en goede microfoon. [url=http://shop.kanteffspeech.nl/headset.asp]Hier[/url] kun je zien hoe ze er uitzien, en [url=http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/67?Sortering=&Query=&Action=&Landfilter=Ne]hier[/url] kun je zien wat ze ongeveer moeten kosten. Nog klein advies, indien je voor dit merk gaat: Neem een .Audio 70 of een .Audio 90. Suc6!
Link naar reactie
[quote:cd0a34fd5f="FTPserver"][quote:cd0a34fd5f="turbo-pascal"]Weet iemand ook een draaadloze ?[/quote:cd0a34fd5f] Vraag het eens bij de PC-boer. Die van ons heeft ze geloof ik wel. Vraag het dus eens aan ze, misschien dat ze ze hebben 8)[/quote:cd0a34fd5f]Ik heb veel tijd besteed aan het zoeken naar een draadloze stereo-koptelefoon [b:cd0a34fd5f]met microfoon[/b:cd0a34fd5f], maar 'k heb er nog geeneen kunnen vinden... Heb er wel 1 gevonden met een enkel oorstuk, maar die is ook meteen niet leuk meer, met z'n € 500,- ... Als jij weet waar je zo'n ding kan krijgen voor weinig, laat het graag even weten! Greetz!
Link naar reactie
[quote:048550a79a="Anakin"][quote:048550a79a="FTPserver"][quote:048550a79a="turbo-pascal"]Weet iemand ook een draaadloze ?[/quote:048550a79a] Vraag het eens bij de PC-boer. Die van ons heeft ze geloof ik wel. Vraag het dus eens aan ze, misschien dat ze ze hebben 8)[/quote:048550a79a]Ik heb veel tijd besteed aan het zoeken naar een draadloze stereo-koptelefoon [b:048550a79a]met microfoon[/b:048550a79a], maar 'k heb er nog geeneen kunnen vinden... Heb er wel 1 gevonden met een enkel oorstuk, maar die is ook meteen niet leuk meer, met z'n € 500,- ... Als jij weet waar je zo'n ding kan krijgen voor weinig, laat het graag even weten! Greetz![/quote:048550a79a] Je kan ook een losse mic kopen en ook een losse Draadloze Headset en die er op plakken (dubbelzijdig tape ofzo)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...